ABAKUS – preprosto računalo

Posebne potrebe

Brezplačna dostava za nakupe nad 49,99€.
Možnost obročnega plačila
Možnost plačila po povzetju

Prikazovanje 1–30 od 71 rezultatov

  • ABAKUS – preprosto računalo

    6.99

    PREPROSTO RAČUNALO – abakus – je enostavno mehansko računalo.

    Številke, ki jih je treba “prijeti”
    Kroglice ponazarjajo številke – z dotikom kroglic je aritmetika otrokom razumljiva – idealno za učenje in utrjevanje osnovne aritmetike.

    Stabilen, poševni okvir lahko upravljate tako stoje kot leže.

    Raziskave kažejo, da otroci iz držav, v katerih se za računanje uporablja abakus, lažje in hitreje razumejo števila in jim je matematika bolj blizu.

  • ABECEDA MALE TISKANE ČRKE

    9.99

    Po Montessori pedagogiki

    V kompletu je 25 malih tiskanih črk slovenske abecede.

    Črke so obarvane v dveh barvah, da otrok loči razliko med samoglasniki in soglasniki.

    Črke se lahko uporabljajo samostojno ali kot dopolnitev pomične abecede.

     

  • ABECEDA VELIKE TISKANE ČRKE

    12.99

    Po Montessori pedagogiki

    V kompletu je 25 malih tiskanih črk slovenske abecede.

    Črke so obarvane v dveh barvah, da otrok loči razliko med samoglasniki in soglasniki.

    Črke se lahko uporabljajo samostojno ali kot dopolnitev pomične abecede.

  • ARITMETIČNI DELI

    24.99

    10, 100, 1000
    Aritmetični deli spodbujajo spretnosti logičnega razmišljanja pri štetju, računskih in kombiniranih vajah.

    Vsebina: 100 kosov po 1 (enica), 10 kosov po 10 (desetica), 10 kosov po 100 (stotica), 1 kos po 1000 (tisočica).

    Otrok z uporabo na preprost način pridobiva občutek in znanje o količini, ki je osnova za nadaljnje računske operacije.

  • Čustva – igra spomina

    11.99

    Odličen pripomoček, da otrok z igro in zabavo spoznava in prepoznava čustva.

    V kompletu je 16 ploščic s katerimi se ustvari 8 parov, ki ponazarjajo 4 osnovna človekova čustva:

    • veselje,
    • žalost,
    • jeza,
    • strah.
  • FIGURICE SAFARI ČLOVEŠKO TELO – ORGANI

    19.99

    Figurice izdelane po vodilnih industrijskih standardih, večina je ročno barvanih in narejenih iz kakovostnih in varnih materialov. Narejene so v pravilnem razmerju med velikostjo in težo glede na realno življenje.

    Življenjska doba figuric je neskončna in so primerne za več generacij. Primerne za vsa starostna obdobja, uporabljajo reciklirano in biorazgradljivo plastiko.

    S figuricami otroci spoznavajo organe človeškega telesa. Z njimi rastejo in se učijo. Spoznavajo izgled, obliko in barvo organov, ki so v naših telesih. Figurice so konkreten material, ki otroke zelo privlači in zato še hitreje vstopijo v svet narave.

    Figurice se krasno kombinirajo s sestavljanko ČLOVEŠKO TELO – ORGANI

     

  • GEO PLOŠČA

    34.99

    Razvoj ročnih spretnosti in spoznavanje geometrijskih likov!

    Plošča je pakirana v leseni škatli s pokrovom dimenzije 42 cm x 30 cm krat 6 cm.

    Poleg plošče so priložene tudi barvne gumice, s katerimi otrok opravlja naloge, ki so označene na priloženih karticah. Kartic je 12, ena je prazna in nanjo lahko s FLOMASTROM PIŠI – BRIŠI narišete poljubne vaje, ki naj jih izvaja vaš otrok.

    Vaje, ki jih otrok izvaja na ta način so izjemno koristne za razvoj fine motorike, miselnih procesov, koordinacije oko – roka in še veliko več.

  • GEOMETRIJSKE OBLIKE KOMPLET

    39.99

    Po Montessori pedagogiki

    Otrok se spoznava z barvami in spoznava velikosti posameznega lika – od največjega do najmanjšega.

    Lesena ročka otroku omogoča boljše upravljanje z izdelkom.

  • GEOMETRIJSKI LIKI ZA ZLAGANJE IN SESTAVLJANJE

    35.99
    ODLIČEN MATERIAL ZA RAZVOJ LOGIKE

    Komplet geometrijskih likov je odličen material za razvoj logično-matematičnih veščin, ki sledi načelom Montessori pedagogike.

    Geometrijski liki so idealni za:

    učenje osnovne geometrije

    razumevanje simetrije

    učenje ulomkov

    sestavljanje kompozicij

    kreativno oblikovanje.

    V kompletu je šest različnih barv in oblik, ki so pakirani v leseni škatli s šestimi predeli, da se ploščiče lahko sortirajo po barvah.

  • IGRA NAPELJEVANJA VRVICE – GEOMETRIJSKI LIKI

    20.99

    Otrok razvija fino motoriko tako, da vstavlja – vpleta vrvico skozi luknjice na izdelku. S tem krepi mišice, ki nadzirajo delovanje roke, prstov, palca. Razvoj teh mišic je potreben za razvoj pisanja, risanja, držanja svinčnika in še veliko več.
    Prav tako otrok spoznava geometrijske like, ki jih lahko tudi poljubno pobarva.

    Kompletu so priloženi 4 geometrijski liki in dve vrvici z leseno iglo in je pakiran v lični leseni škatlici s pokrovom.

  • IGRALNI DENAR V EVRIH

    5.49

    Igralni denar v evrih

     

    Kar se Janezek nauči, to Janezek zna

    Prej kot se otroci naučijo ravnati z denarjem, bolje bodo kasneje znali ravnati s svojo žepnino.

    Ta igralni denar lahko uporabite za vadbo in igro otroka ter vzpodbujanje in motiviranje.

    Vsebina: 114 delov, 4 kovanci po 2,00, 1,00, 0,50, 0,20, 0,10, 0,05, 0,02 in 0,01 evra,

    12 bankovcev po 500, 01, 200 , 20, 10 in 5 evrov.

  • IMBUCARE PLOŠČA – stalnost predmeta

    19.99

    Po Montessori pedagogiki

    Podloga, ki ima dva lesena predložka, z okroglo in podolgovato odprtino. Otrok jo uporablja tako, da skozi nameščeno odprtino vstavi ustrezen del – kroglo ali krogec/žeton.

    Ko otrok vstavlja kroglo v ustrezno predložko, umaknite drugo v katero se vstavlja krogec/žeton.

    Šele, ko otrok obvlada vstavljanje krogle zamenjajte predložko in vstavite tisto skozi katero se vstavlja krogec/žeton.

    Igračka se lahko uporablja tako, da jo istočasno uporabljata dva otroka. Naj  sedita vsak na eni strani in si podajata predmet tako, da ga vstavljata v ustrezno odprtino.

     

  • KOMPLET ŠTAMPILJK VREME

    9.99

    Set  12 vremenskih štampiljk

    Od sonca do nevihte

    12 lesenih štampiljk prikazuje vse vremenske razmere. Otrok naj redno spremlja vremenske pojave in si s štampiljkami pomaga beležiti kako se vreme časovno spreminja.

    Štampiljke mu bodo pomagale pri prebujanju radovednosti in skrbi.

    Prav tako se bo z igro naučil spoznavati pot sonca, letne čase in vse spremembe, ki se dogajajo v naravi.

     

    Idealna kombinacija za spoznavanje naravnih ciklov je tudi ta sestavljanka:

    https://pomagajmi.si/izdelek/puzzle-larsen-letni-casi/

     

  • LESENA VRETENA

    29.99

    Po Montessori pedagogiki

    Vretena služijo otroku za spoznavanje količin in simbolov od 0-10.

    Pri delu s tem materialom otrok spoznava, da je količina odvisna od posameznih delov in spoznava nulo.

    S spoznavanjem nule (torej s pojmom “nič”) otrok pridobiva občutek o količini.

    Otrok na senzoren način spoznava količine, ki jih drži v roki na dosti bolj enostaven način, kot da se to uči na pamet.

    Pribor je sestavljen iz:

    dveh škatel s pregradami, nad katerimi so številke od 0-9 z ustreznim številom vreten

    in osmimi vrvicami ki se nahajajo v škatli s pokrovom.

     

  • LESENE KOCKE S ČRKAMI

    17.90

    Kocke s črkami so lahko poučna igrača ali pa zabaven učni pripomoček, ki bo navdušil Vas in Vašega otroka. Otroci bodo ob igri spoznali črke in začeli tvoriti svoje prve besede in stavke. Izdelane so iz lipovega lesa, tako da so lahke in svetle. Količina posameznih črk je znanstveno določena, tako da lahko sestavite kar se da dolge besede in povedi.

    V kompletu je 25 lesenih kock, ki so potiskane s črkami in 2 kocki z ločili. Kocke so shranjene v bombažni vrečki.

     

  • LESENE KOCKE S ŠTEVILKAMI

    16.50

    Kocke s številkami so alternativa računanju z papirjem in svinčnikom, prav tako pa so odličen pripomoček za zabavno in poučno igro.

    Igralci so primorani računati na pamet, kar utrdi znanje in pomaga pri razvoju možganov. Kocke so velikosti 25*25*25 mm.

    V kompletu je 10 kock s številkami in 5 kock z matematičnimi simboli. Kocke so shranjene v bombažni vrečki.

  • LESENE ŠTAMPILJKE MATEMATIKA

    14.99

    Leseni žigi matematika

    točke (pikice) na žigu in številke na žigu so enake barve, če so enake vrednosti.

    Štetje točk (pikic) pomaga otrokom, da bolje razumejo številke, ker si količino lažje predstavljajo.

    Vsebina: 9 žigov s točkami, 10 žigov s številkami, 5 žigov z aritmetičnimi simboli.

    Otroci bodo z igro usvajali znanja na preprost način.

  • LEŽEČA OSMICA

    20.99

    Izdelek se priporoča za vaje otrok v prvi triadi OŠ.

    Material za razvoj:

    pozornosti,

    koncentracije,

    vizualne percepcije,

    okolomotorike (delovanje roke in očesa). Delovanje navzgor, navzdol, levo in desno,

    spretnost prečkanja sredinskega polja (pomembno za učenje branja in pisanja, za koncentrirano sledenje pouku in domače učenje).

    Z njeno uporabo se:

    umirja um,

    krepi periferna percepcija,

    lateralizacija gibanja (prehod centralne črte telesa, ki omogoča vez med hemisferama – leva in desna stran),

    izboljša pisavo, rokopis,

    razvija dominanco roke.

    Zelo primeren pripomoček za otroke z:

    disleksijo,

    disgrafijo (motnja na ravni rokopisnega pisanja),

    dispraksijo,

    pri težavah pisanja (če otrok črke preveč krivi v eno stran, če obrača papir pri pisanju),

    pri pomanjkanju koncentracije.

    Ležeča osmica je nepogrešljiv pripomoček za vaje gibov, ki so nujno potrebni za razvoj leve in desne strani možganov. Pomaga pri razvoju sinaps v možganih in povezuje delovanje leve in desne strani možganov.

    Uporaba:

    S frnikolo, pisalom, manjšo igračko otrok potuje po vdolbinici plošče in tako aktivira delovanje obeh strani možganov.

    Dejavnost z leseno ležečo osmico je osnova za izvajanje Brain Gym aktivnosti.

    Izdelek se priporoča za vaje otrok v prvi triadi OŠ

    .

     

  • LOGOPEDSKA DRUŽABNA IGRA – Pripravi se za govor

    89.99

    KARTICE SO V SLOVENSKEM JEZIKU!

    Družabna igra skozi katero otroci opravljajo vaje za razvoj govornega aparata.

    Cilj igre je zabava in to, da otrok ponavlja vaje za katere ob rednih ponavljanjih izgubi interes in motivacijo.

    Navodila za uporabo

  • MALE TISKANE ČRKE Z BRUSNIM PAPIRJEM – peščena abeceda

    51.99

    Po Montessori pedagogiki

    Črke z brusnim papirjem so idealen način, da otrok spoznava črke – vizualno in taktilno.

    Vsaka črka ima označeno začetno točko, ki otroku pomaga, da se nauči kako pravilno oblikovati črko.

    Samoglasniki in soglasniki so različnih barv, kar pomaga otroku prepoznavati razlike med njimi.

    Proizvod je sestavljen iz 25 črk slovenske abecede in lesene škatle za shranjevanje.

    Za optimalno uporabo se priporoča lesena podloga, ki otroku služi za vpisovanje črk v droben material (polenta, zdrob…).  Najdeš jo tukaj:

    https://pomagajmi.si/izdelek/podloga-za-pisanje/

     

     

     

  • MAVRIČNE STOPNICE I

    49.99

    Mavrične stopnice so sestavljene iz lesenih kock dimenzije 5 krat 5 cm, ki so različne višine.

    Otroku omogočajo stik z matematiko že od prvih korakov, ki je nepogrešljiv za nadaljnji razvoj otroka.

    Spoznavanje velikosti je velik korak do razumevanja matematike.

    Ta didaktična igra deluje kot enostaven stroj za računanje, prav tako pa služi za ustvarjanje in gradnjo novih likov.

    Kocke se lahko uporabljajo na dva načina:

    • kot kocke za zlaganje. Otrok jih uporablja za zlaganje in gradnjo po svojih željah. Utori v podlogi so lahko tudi del gradne.
    • Kot matematično didaktično pomagalo. Niz 5 kock ista barve je v določenem odnosu proti nizu kock druge barve. Otrok se z igro spoznavati odnose med velikostjo, merami, seštevanjem, odštevanjem in tudi množenjem in deljenjem.

    Postavite kocke v določeno barvno zaporedje in naj otrok ugotovi v kakšnem odnosu so – večje, manjše ali enake.

    Prav tako lahko otroku na vizualen način predstavite seštevanje in odštevanje.

    Če želite res odličen komplet potem združi Mavrične stopnice I in Mavrične stopnice II

    https://pomagajmi.si/izdelek/mavricne-stopnice-ii/

     

     

     

  • MAVRIČNE STOPNICE II

    49.99

    Izkoristite dodatni set “MAVRIČNIH STOPNiC II”, da bo vaš otrok imel še več kock za bolj bogato igro in raziskovanje.

    Mavrične stopnice II so v drugih barvah in se dopolnjujejo z Mavričnimi stopnicam I

    https://pomagajmi.si/izdelek/mavricne-stopnice-i/, tako da skupaj tvorijo veliki set, ki resnično omogoča ure in ure kvalitetnega učenja z igro.

  • MOJA PRVA POTIPANKA – KMETIJA

    13.90

    Živobarvna interaktivna kartonka, ki stimulira otrokove čute.

    Malčki s tipanjem zaznavajo različne površine in oblike, radovedno odkrivajo, kaj se skriva pod zavihki in spoznavajo živali na kmetiji in njihovo oglašanje.

    Staršem in vzgojiteljem pa kartonka služi kot pripomoček za spodbujanje otrokove radovednosti.

    Pokukaj v knjigico

    https://issuu.com/grafenauerzalozba/docs/moja_prva_potipanka-kmetija_listalnik

  • OTROŠKO SUŠILO ZA PERILO

    20.99

    Nepogrešljiv pripomoček za učenje otrokove samostojnosti, ki je sestavni del Montessori pedagogike.

     

  • PLOŠČA ANTARKTIKA S FIGURICAMI komplet

    30.99

    Podloga za igro je odlična simbolna igra z malimi živalmi s katerimi se otrok uči prepoznavati določene živali.

    S pomočjo plošče in figuric sam kreira svojo igro, ki se lahko poljubno spreminja.

     

     

  • PLOŠČA NARAVA S SAFARI toob FIGURICAMI – komplet

    30.99

    Podloga za igro je odlična simbolna igra z malimi živalmi in ljudmi. Otrok ima možnost zlagati drevesa kot sam želi in si kreira svojo igro.

    Komplet vsebuje:

    PODLOGO ZA IGRO

    12 SAFARI tob FIGURIC

    3 LESENA DREVESA

  • PLOŠČA ZA RAZVOJ BILATERALNE KOORDINACIJE – KROG

    20.99

    Tehniko Braingym je leta 1969 izumil znanstvenik Paul Dennison. To je gimnastika za možgane.  Namen programa je v celoti aktivirati možgane za učenje z uporabo gibanja. Tehnika se je razvijala še naprej in vodila do pripomočkov za bilateralizacijo, torej povezovanje leve in desnih strani možganov ter spodbujanje razvoja čim več nastanka novih sinaps v možganih.Tako kot Ležeča osmica imajo tudi te plošče pozitiven učinek na lateralizacijo gibanja (prečkanje osrednje črte telesa, ki omogoča boljše povezave med levo in desno stranjo možganov) in pozitivno vplivajo na razvoj:

    fine motorike,

    pisanja in njegovih veščin,

    povečanja in izboljšanja koncentracije in pozornosti.

    V  času, ko ni veliko časa za naravno zaporedje razvoja otrok in se v vseh stvareh hiti, te plošče pomagajo tudi otrokom, ki so preskočili določene faze razvoja (npr. plazenje) in se posledice  kasneje (najpogosteje v šolskem obdobju) odražajo v  s pomanjkanjem pozornosti in nezmožnosti, da se otrok osredotoča na določene naloge.

    Dvostranske tablice nimajo omejitve staranja in se lahko uporabljajo v predšolskem obdobju, kot pomoč v šolskem obdobju, pa tudi za odrasle, kadar se počutijo preobremenjene, živčne in utrujene od vsakodnevnih obveznosti.

    KAKO UPORABLJATI?

    Postavite ploščo pred vas na mizo, postavite roke na končni točki na obeh straneh. Levo vodilo primite z levo in desno vodilo z desno roko. Vodila vodite z obema rokama hkrati do zadnje točke in nazaj.

    Po tem korak lahko vajo otežite s prečkanjem rok tako, da z levo vodite desno vodilo in obratno. Da stvar še bolj otežite opravljajte naloge z zaprtimi očmi.

    Cilj je vedno delati z obema rokama hkrati.

  • PLOŠČA ZA RAZVOJ BILATERALNE KOORDINACIJE – LABIRINT

    20.99

    Tehniko Braingym je leta 1969 izumil znanstvenik Paul Dennison. To je gimnastika za možgane.  Namen programa je v celoti aktivirati možgane za učenje z uporabo gibanja. Tehnika se je razvijala še naprej in vodila do pripomočkov za bilateralizacijo, torej povezovanje leve in desnih strani možganov ter spodbujanje razvoja čim več nastanka novih sinaps v možganih. Tako kot Ležeča osmica imajo tudi te plošče pozitiven učinek na lateralizacijo gibanja (prečkanje osrednje črte telesa, ki omogoča boljše povezave med levo in desno stranjo možganov) in pozitivno vplivajo na razvoj:

    fine motorike,

    pisanja in njegovih veščin,

    povečanja in izboljšanja koncentracije in pozornosti.

    V  času, ko ni veliko časa za naravno zaporedje razvoja otrok in se v vseh stvareh hiti, te plošče pomagajo tudi otrokom, ki so preskočili določene faze razvoja (npr. plazenje) in se posledice  kasneje (najpogosteje v šolskem obdobju) odražajo v  s pomanjkanjem pozornosti in nezmožnosti, da se otrok osredotoča na določene naloge.

    Dvostranske tablice nimajo omejitve staranja in se lahko uporabljajo v predšolskem obdobju, kot pomoč v šolskem obdobju, pa tudi za odrasle, kadar se počutijo preobremenjene, živčne in utrujene od vsakodnevnih obveznosti.

    KAKO UPORABLJATI?

    Postavite ploščo pred vas na mizo, postavite roke na končni točki na obeh straneh. Levo vodilo primite z levo in desno vodilo z desno roko. Vodila vodite z obema rokama hkrati do zadnje točke in nazaj.

    Po tem korak lahko vajo otežite s prečkanjem rok tako, da z levo vodite desno vodilo in obratno. Da stvar še bolj otežite opravljajte naloge z zaprtimi očmi.

    Cilj je vedno delati z obema rokama hkrati.

  • PLOŠČA ZA RAZVOJ BILATERALNE KOORDINACIJE – MOŽGANI

    20.99

    Tehniko Braingym je leta 1969 izumil znanstvenik Paul Dennison. To je gimnastika za možgane.  Namen programa je v celoti aktivirati možgane za učenje z uporabo gibanja. Tehnika se je razvijala še naprej in vodila do pripomočkov za bilateralizacijo, torej povezovanje leve in desnih strani možganov ter spodbujanje razvoja čim več nastanka novih sinaps v možganih. Tako kot Ležeča osmica imajo tudi te plošče pozitiven učinek na lateralizacijo gibanja (prečkanje osrednje črte telesa, ki omogoča boljše povezave med levo in desno stranjo možganov) in pozitivno vplivajo na razvoj:

    fine motorike,

    pisanja in njegovih veščin,

    povečanja in izboljšanja koncentracije in pozornosti.

    V  času, ko ni veliko časa za naravno zaporedje razvoja otrok in se v vseh stvareh hiti, te plošče pomagajo tudi otrokom, ki so preskočili določene faze razvoja (npr. plazenje) in se posledice  kasneje (najpogosteje v šolskem obdobju) odražajo v  s pomanjkanjem pozornosti in nezmožnosti, da se otrok osredotoča na določene naloge.

    Dvostranske tablice nimajo omejitve staranja in se lahko uporabljajo v predšolskem obdobju, kot pomoč v šolskem obdobju, pa tudi za odrasle, kadar se počutijo preobremenjene, živčne in utrujene od vsakodnevnih obveznosti.

    KAKO UPORABLJATI?

    Postavite ploščo pred vas na mizo, postavite roke na končni točki na obeh straneh. Levo vodilo primite z levo in desno vodilo z desno roko. Vodila vodite z obema rokama hkrati do zadnje točke in nazaj.

    Po tem korak lahko vajo otežite s prečkanjem rok tako, da z levo vodite desno vodilo in obratno. Da stvar še bolj otežite opravljajte naloge z zaprtimi očmi.

    Cilj je vedno delati z obema rokama hkrati.

  • PLOŠČA ZA RAZVOJ BILATERALNE KOORDINACIJE – SRCE

    20.99

    Tehniko Braingym je leta 1969 izumil znanstvenik Paul Dennison. To je gimnastika za možgane.  Namen programa je v celoti aktivirati možgane za učenje z uporabo gibanja. Tehnika se je razvijala še naprej in vodila do pripomočkov za bilateralizacijo, torej povezovanje leve in desnih strani možganov ter spodbujanje razvoja čim več nastanka novih sinaps v možganih. Tako kot Ležeča osmica imajo tudi te plošče pozitiven učinek na lateralizacijo gibanja (prečkanje osrednje črte telesa, ki omogoča boljše povezave med levo in desno stranjo možganov) in pozitivno vplivajo na razvoj:

    fine motorike,

    pisanja in njegovih veščin,

    povečanja in izboljšanja koncentracije in pozornosti.

    V  času, ko ni veliko časa za naravno zaporedje razvoja otrok in se v vseh stvareh hiti, te plošče pomagajo tudi otrokom, ki so preskočili določene faze razvoja (npr. plazenje) in se posledice  kasneje (najpogosteje v šolskem obdobju) odražajo v  s pomanjkanjem pozornosti in nezmožnosti, da se otrok osredotoča na določene naloge.

    Dvostranske tablice nimajo omejitve staranja in se lahko uporabljajo v predšolskem obdobju, kot pomoč v šolskem obdobju, pa tudi za odrasle, kadar se počutijo preobremenjene, živčne in utrujene od vsakodnevnih obveznosti.

    KAKO UPORABLJATI?

    Postavite ploščo pred vas na mizo, postavite roke na končni točki na obeh straneh. Levo vodilo primite z levo in desno vodilo z desno roko. Vodila vodite z obema rokama hkrati do zadnje točke in nazaj.

    Po tem korak lahko vajo otežite s prečkanjem rok tako, da z levo vodite desno vodilo in obratno. Da stvar še bolj otežite opravljajte naloge z zaprtimi očmi.

    Cilj je vedno delati z obema rokama hkrati.