Ntc »človek ne jezi se«

NTC IGRAČE

Brezplačna dostava za nakupe nad 49,99€.
Možnost obročnega plačila
Možnost plačila po povzetju

NTC igrače

Prikaz vseh 8 rezultatov

  • Ntc »človek ne jezi se«

    21.99

    »Človek ne jezi se« je družabna igra, ki pri otroku vzpodbuja razvoj logičnega in matematičnega razmišljanja, predvidevanja in zaključevanja.

    Z upoštevanjem pravil igre se otroci učijo:

    • nadzirati svoja čustva
    • potrpežljivosti in vztrajnosti
    • družabnosti
    • dodatna vrednost Pino – NTC igre “Človek ne jezi se”  je, da se otroci z igro naučijo novih simbolov in pridobijo nova znanja o državah

    Igranje družabnih igre otroku pomaga pri:

    • pridobivanju moralnih veščin
    • učenju  sprejemanja družbenih pravil življenja
    • učenju odnosov med ljudmi
    • učenju sodelovanja in tekmovalnosti.

    V družabnih igrah ne dominirajo motorične spretnosti, otroka vzpodbujajo k drugačni kvaliteti. Zato v njih lažje sodelujejo tudi bolj sramežljivi otroci, otroci, ki ne želijo biti v središču pozornosti in otroci, ki niso motorično dovolj spretni.

    • Priporočilo za starše:
      Uvedite nova pravila prijemanja figuric, tako da otrok en dan prijema figurice s palcem in kazalcem, naslednji dan s palcem in sredincem, nato s palcem in prstancem in nato s palcem in mezincem.
      Na ta način otroci razvijajo fino motoriko, ki je pomembna za razvoj mentalnih sposobnosti otrok, ker s prsti formirajo veliko število sinaps v možganih.
  • Ntc asociacije svet

    7.99

    Dr. Ranko Rajović in Pino Toys vam predstavljajo edinstveno NTC zlaganko.

    • Didaktična igrača
    • učenje s pomočjo simbolov
    • 18 elementov
    • kvaliteten les
    • kvalitetna obdelava
    • zdravju neškodljive barve
    • čvrsta lesena podloga za zlaganje
    • dimenzije: 22 x 22,5 x 0,8 cm
    • za otroke od 3 – 5 let

    S pomočjo Pino NTC asociacij otrok bolj aktivno razmišlja, povezuje slike in pojme in na ta način gradi dolgoročno znanje.

    Pino NTC asociacije svet vsebuje devet slik s prepoznavnimi pojmi iz določenih delov sveta, poleg katerih se nahajajo zastave in nazivi držav.

    S pomočjo teh podatkov in informacij, ki jih otroci pridobijo od odraslih oseb, otrok v svoji glavi poveže slike in pojme in na ta način gradi dolgoročno znanje.

    Simboli otroka vzpodbujajo k razmišljanju in v tem je lepota in vrednos njihove uporabe.

    Učenje s pomočjo simbolov je najbolj učinkovit način za gradnjo trajnega spomina

    Prav tako otroci uživajo v vseh miselnih procesih, ki pri učenju zahtevajo uporabo simbolov. Občutek zadovoljstva in sreče, ki ga doživijo ob rešeni nalogi jih vzpodbuja do želje po še večjem številu reševanja podobnih nalog.

  • Ntc asociacije živali

    7.99

    Dr. Ranko Rajović in Pino Toys vam predstavljajo edinstveno NTC zlaganko:

    • Didaktična igrača
    • učenje s pomočjo simbolov
    • 18 kosov
    • kvaliteten les
    • kvalitetna obdelava
    • zdravju neškodljive barve
    • čvrsta lesena podlaga za zlaganje
    • dimenzije: 22 x 22,5 x 0,8 cm
    • za otroke od 3 – 5 let

    S pomočjo NTC asociacij otrok aktivneje razmišlja, povezuje slike in pojme ter na ta način gradi dolgoročno znanje.

    Pino NTC asociacije živali vsebuje sličice devetih živali, poleg katerih se nahajajo zastave in nazivi držav iz katerih živalj izvira.

    S pomočjo teh podatkov, kot dodatnih informacij, ki jih otrok dobi od starejših oseb, otrok v svoji glavi poveže slike in pojme in na ta način gradi dolgoročno znanje.

    Simboli vzpodbujajo k razmišljanju in v tem je lepota in vrednost njihove uporabe.

    Učenje s pomočjo simbolov je najbolj učinkovit sistem učenja, ki vpliva na trajni spomin.

    Prav tako otroci uživajo v vseh miselnih procesih, ki zahtevajo uporabo simbolov. Po uspešno opravljenih nalogah asociacij so otroci motivirani za nadaljnje opravljanje miselnih nalog.

  • Ntc igra spomina (8 parov)

    6.99

    Igra SPOMIN  je nastala v sodelovanju z avtorjem NTC sistema učenja dr. Rankom Rajovićem. Otrok se skozi igro nauči mnogo novih simbolov.

    Kako se igra?

    Igro sestavlja šestnajst lesenih kartic, z osmimi različnimi pari. Otroku lahko na začetku učenja pokažete nekaj zastav in znakov, s ciljem da se jih nauči prepoznati. Iste zastave in znake pokažite zapored večkrat na dan, postopoma dodajajte nove zastave in znake.

    Igra spomin se lahko igra kot klasična ali kot tehnika dvojnih asociacij. Za otroke ( od 4 – 5 let) ni potrebna posebna tehnika igre, ker se otroci sami trudijo, da si zapomnijo kje so karte. Za starejše otroke je potrebno igrati sistem dvojnih asociacij (natančno pojasnjeno v knjigi dr. Ranka Rajovića (“IQ otroka http://www.eci-pec.rs/knjizara/ntc-knjizara/ntc-knjiga-iq-deteta-briga-roditelja)

    Pravila in cilj igre:

    Kartice se polagajo v štiri vrste po štiri karte (4 x 4). Prvi igralec dvigne dve kartici in, če sta par – jih vzame iz mize in privzdigne še dve kartici. V kolikor kartici nista isti – par, igro prevzame drugi igralec. Vsak igralec se trudi zapomniti kje je postavljena kartica in tako išče par istih kart. Igra traja tako dolgo dokler so karte na mizi. Zmaga igralec, ki ima največ kartic.

    Opozorilo: Kartice igralec med igro pušča na mizi, na istem mestu, da jih drugi igralci vidijo. Po nekaj sekundah kartice obrne z licem navzdol.

    Priporočeno za otroke od 3 – 7 let starosti. Dimenzije 12,2 cm x 12, 2 cm x 3,5 cm

  • Ntc sestavljanka matematika

    9.99

    Dr. Ranko Rajović in Pino Toys vam predstavljajo edinstveno NTC sestavljanko Matematika.

    • didaktička igrača
    • učenje s pomočjo simbolov
    • 27 kosov
    • kvaliteten les
    • kakovostna izdelava
    • zdravju neškodljive barve
    • čvrsta  podloga za zlaganje
    • dimenzije: 30 x 22,5 x 1 cm
    • za otroke  4 – 7 let starosti

     

    Pino NTC zlaganka matematika vsebuje 9 glavnih elementov, ki so razdeljeni na tri dele, opremljeni s slikami številk in pojmov. Številke so v barvah zastav določenih držav sveta, slike pa predstavljajo najbolj poznane pojme vezane na dano državo.

    Poleg  številk in slik vsak del zlaganke predstavlja tudi operacijo zbiranja in tako motivira k dodatnemu učenju. Vzpodbuja otroka, da začne spoznavati  osnovne matematične operacije.

    Podloga za vsako zlaganako vsebuje sliko države, njen naziv in ime kontinenta na katerem se država nahaja.

    Z mehaničnim in vizualnim povezovanjem vseh treh delov zlaganke, otrok povezuje pojme, barve, vlogo števil pri zbiranju, barve zastav predstavljenih držav. 

    Na ta način si zapomni kar je predstavljeno na slikah, kot vse dodatne informacije, ki jih je pridobil med zlaganje.

    Uporaba simbolov pri procesu učenja števil pripomore:

    • k aktivnemu razmišljanju
    • povezovanju slika – pojem
    • gradnji trajnega znanja

    Otroci uživajo v vseh miselnih procesih, ki zahtevajo uporabo simbolov. Po uspešno rešenih nalogah se počutijo srečne in zadovoljne, tako dobijo še več motivacije za miselne izzive.

    Igračko sestavlja igralna deska in devet ploščic razdeljenih na ti dele. Na enem delu so številke od ena do devet, ki so istočasno tudi zastave držav, na preostalih dveh so sličice in računske operacije (seštevanje in odštevanje).
    Cilj je pravilno povezati vse tri dele.
    Sestavljanka pomaga otroku, da spozna osnovne računske operacije in spodbuja radovednost glede kvantitativnih odnosov v okolju.
     
    Podlaga sestavljanke je ilustrirana s pozicijo in velikostjo držav kontinenta kateremu pripada. S tem ustvarja predstavo o razmerjih velikosti držav.
    Na začetku učenja pokažite otroku nekaj zastav in karikatur s ciljem prepoznavanja in sestavljanja delov sestavljanke, imenovanja držav na osnovi zastave in karikature, vpogleda barv na zastavah.
    Iste simbole ponavljajte več dni in postopoma uvajajte nove države. Takoj, ko otrok obvlada prve simbole, začnite postavljati vprašanja in naloge (na katerih zastavah je modra ali kakšna druga barva), otrok naj združi države po podobnosti (klasifikacija), nato uredi države po velikosti (seriacija).
    Otroka vprašajte za asociacijo na določeno državo ali naj opiše kakšno zastavo…
    Ko otrok brez brez težav odgovarja na zastavljena vprašanja, nadaljujte z istimi vprašanji med hojo ali potovanjem, ko mora otrok vizualizirati kar ga sprašujete.
  • Ntc sestavljanka števila

    9.99

    Dr Ranko Rajović in Pino Toys vam predstavljata NTC sestavljanko Števila.

    – didaktička igrača
    – učenje s pomočjo simbolov
    – 18 kosov

    • kvaliteten, dobro obdelan les
    • zdravju neškodljive barve
    • čvrsta podlaga
    • dimenzije: 30 x 22,5 x 1 cm
    • za otroke od 3 – 6 let

      Pino NTC sestavljanka Števila vsebuje 9 kosov, od katerih je vsak razdeljen na dva dela. Na vsakem kosu je slika številke in osnovnih značilnosti predstavljene države.

      Vsaka številka je v barvi zastave predstavljene države, število slik na posameznem kosu pa je odvisno od številke, ki ga predstavlja – od ena do devet. Podloga za vsako sestavljanko vsebuje sliko oblike države, njen naziv in ime kontinenta na katerem se država nahaja. Z mehaničnim in vizualnim povezovanjem dveh delov sestavljanke otrok povezuje pojem s številko. Na ta način si zapomni vse kar je predstavljeno na sliki, kot tudi vse dodatne informacije, ki jih je dobil med sestavljanjem.

      Učenje s pomočjo simbolov je najbolj učinkovit sistem za trajno pridobivanje znanja.

      Prav tako tudi otroci uživajo v vseh miselnih procesih, ki zahtevajo uporabo simbolov. Občutek sreče in zadovoljstva po uspešno rešeni nalogi otroke dodatno motivira na še več želje po novih miselnih izzivih.

  • Slovenija – pobarvanka z nalogami – dr. ranko rajović

    8.95

    Opis

    Pobarvanka z nalogami razvija otrokovo znanje o Sloveniji na podlagi miselnih asociacij in klasifikacij. Avtor programa NTC dr. Ranko Rajović:

     

    Cilj programa NTC je spodbujanje otrok k razmišljanju, analiziranju in povezovanju znanja z lahkimi, preprostimi in igrivimi nalogami ter dejavnostmi, brez pretiranega obremenjevanja.

     

    Pobarvanka z nalogami pomaga razvijati otrokovo funkcionalno znanje o Sloveniji s pomočjo miselnih klasifikacij, seriacij in asociacij, dodatno pa razvija tudi njegovo fino motoriko. Razvoj miselnih procesov v zgodnjem obdobju otroštva je odlična osnova za poznejše analitično razmišljanje, učenje in povezovanje naučenega. Ko si otrok zapomni nekatere osnovne značilnosti države, mu lahko starši ali vzgojitelji začnejo zastavljati vprašanja, kot so na primer: Katere barve vsebuje zastava Slovenije? ali Na kaj pomisliš, ko slišiš besedo Slovenija?

     

    Otrok pri petih ali šestih letih lahko išče asociacije in primerjave brez gledanja v pobarvanko ter tako razvija abstraktne miselne procese urejanja, primerjanja in asociacij, ki so odličen temelj za razvoj matematično-logičnega razmišljanja.

    .

    .

    .

    .

    Podrobnosti o izdelku

     

  • Svet – zbirka nalog po metodi ntc – dr. ranko rajović

    8.95

    Opis

    Pobarvanka z nalogami razvija otrokovo znanje o državah sveta na podlagi miselnih asociacij in klasifikacij. Avtor programa NTC dr. Ranko Rajović:

    Cilj programa NTC je spodbujanje otrok k razmišljanju, analiziranju in povezovanju znanja z lahkimi, preprostimi in igrivimi nalogami ter dejavnostmi, brez pretiranega obremenjevanja.

    Pobarvanka z nalogami pomaga razvijati otrokovo funkcionalno znanje o svetu s pomočjo miselnih klasifikacij, seriacij in asociacij, dodatno pa razvija tudi njegovo fino motoriko. Razvoj miselnih procesov v zgodnjem obdobju otroštva je odlična osnova za poznejše
    analitično razmišljanje, učenje in povezovanje naučenega. Ko si otrok zapomni nekatere osnovne značilnosti držav, zastav ali grbov, mu lahko starši ali vzgojitelji začnejo zastavljati vprašanja, kot so na primer: Katere zastave vsebujejo modro bravo? (Slovenska, hrvaška, ruska …) ali Na kaj pomisliš, ko slišiš za državo Italijo? (Na Rimljane, amfiteater) ali Kaj imata skupnega Velika Britanija in Avstralija? (Podobno zastavo).

    Otrok pri petih ali šestih letih lahko išče asociacije in primerjave brez gledanja v pobarvanko ter tako razvija abstraktne miselne procese urejanja, primerjanja in asociacij, ki so odličen temelj za razvoj matematično-logičnega razmišljanja

     

    Podrobnosti o izdelku