NTC sistem učenja

 

Sodelovanje med dr. Rankom Rajovićem in Pino toys je pripeljalo do ustvarjanja novih igrač, ki se uporabljajo v eni od faz NTC sistema učenja in pomagajo pri boljšem napredovanju v programa.

Igrače so ilustrirane s simboli abstraktnih pojmov (zastave), ki so najboljši način, da se otroke preko igre popelje v to, da se naučijo misliti in razvijati miselne procese.

Cilj razvoja NTC programa je izboljšanje intelektualnih sposobnosti in funkcionalnega znanja otrok.

http://www.ntcucenje.com/radionice-za-decu/

 

NTC program

Primarni namen programa NTC je praktično izvajanje novih odkritij s področja izobraževalne nevroznanosti v učilnicah in vsakdanjem življenju.

Igranje, kot otroška notranja motivacija, predstavlja ključni dejavnik izvajanja programa NTC.  Za program so značilne tri faze izvajanja:

Sestavni del prve faze so evolucijske skladne dejavnosti, vključno s finimi motoričnimi sposobnostmi, dinamiko oči, rotacijo, ravnovesjem in gibanjem.

V drugi fazi programa NTC je značilna abstraktna klasifikacija, abstraktna povezava.

Cilj tretje faze je razvoj raznolikega razmišljanja ter funkcionalnega znanja.

Te tri faze obsegajo senzorno-motorni in kognitivni razvoj otroka.

Program NTC trenutno poteka v 15 evropskih državah, v 7 pa jih je  akreditiralo tud Ministrstvo za šolstvo. V Evropi je bilo opravljenih več projektov (IPA CBC, ERASUMS PLUS, UNICEF) (Hrvaška. Črna gora, Slovenija, Slovaška, Avstrija in Anglija).

 

Kaj je NTC sistem učenja in kaj zagotavlja njegov uspeh?

 

V skladu z novimi raziskavami na tem področju so učne težave (težave pri branju, pisanju, računanju) motnje govora (disleksija itd.) v porastu.

Težave z motoričnimi veščinami, fizični razvoj, (ukrivljenost hrbtenice, ravna stopala), ki se pojavljajo v drugem in tretjem razred u (ali prej) se zgodijo zaradi pomanjkanja določenih dejavnosti v zgodnjem otroštvu.

Te dejavnosti so običajno preproste igre, ki so v tem času »izginile«  –  kot so skoki, vrtenje, igre s frnikolami, skrivanje ipd.