Dostava pošiljk
Vse izdelke iz zaloge odpremimo v roku 1-7 delovnih dni od prejema vašega naročila/nakazila, največkrat še isti dan. Pošiljk ne odpremljamo ob nedeljah in praznikih. Dostavo vrši naš pogodbeni partner DPD.
V primeru posebnih zahtev (blago želite isti dan kot je bilo oddano naročilo, blago želite ob točno določeni uri …) vas prosimo, da nas o tem obvestite na telefonsko številko 041 278 430, ali nam pišite na info@pomagajmi.si. Skušali bomo poiskati najboljšo rešitev za vas.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati tudi drugo dostavno službo, če se bomo s tem približali željam in potrebam kupca.
Poštnina pri nakupu nad 50 eur (po Sloveniji) je brezplačna.
Zasebnost in varnost
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev www.pomagajmi.si, pri registriranih članih še:
ime in priimek,
e-poštni naslov,
kontaktni telefon,
naslov bivanja in naslov dostave,
državo bivanja,
čas in datum registracije,
arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Za točnost podatkov posredovanih s strani kupcev in uporabnikov ne odgovarjamo.
Upravitelj www.pomagajmi. lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz.
Upravitelj spletnega centra podatkov o kupcih in uporabnikih ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavnim službam bodo zaupani le podatki, ki so potrebni za dostavo blaga. Z uporabnikom bomo kontaktirali preko telefona in ostalih komunikacijskih sredstev le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.
Vračila in reklamacije
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@pomagajmi.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navajati razlog svoje odločitev.
Rok začne teči naslednji dan od prevzema blaga. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice odstopiti od pogodbe:
- kjer bilo blago izdelano po natančnih navodilih zanj,
- ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
- ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
- Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu izdelkov, za katere je plačilo po predračunu in ga je stranka naročila na pogladi svojih želja.
Prejeto blago je potrebno vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Pri odstopu od pogodbe, kjer so bila koriščena sredstva z www.pomagajmi.si računa ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), prav tako se sredstva ne vrnejo na www.pomagajmi.si račun – razen v primeru, če je bil koriščen www.pomagajmi.si darilni bon; ta se upošteva kot plačilno sredstvo in se ob odstopu od pogodbe vrne na uporabnikov www.pomagajmi.si račun, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.
Vrnitev prejetega blaga podjetju, v roku za odstop od pogodbe, se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Reklamacija prejetega blaga
V kolikor se reklamacija nanaša na poškodovano embalažo (in je do nje prišlo pri transportu), reklamacijo opravite pri Pošti Slovenije (ali pri poštarju) tako, da izpolnite reklamacijski zapisnik in nas o tem obvestite na info@pomagajmi.si. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Naročanje
Naročanje blaga se vrši 24 ur na dan. Pogoj za opravljanje naročila je prijava v spletno trgovino. Posameznik dobi uporabniško ime in geslo s katerim dostopa do svojega računa. Naročilo je mogoče oddati tudi telefonsko na 041 278 430.
Po oddaji naročila kupec prejme sporočilo na svoj email naslov o prejetem naročilu, v katerem je opis naročenega blaga in količina ter znesek. O spremembi naročila mora kupec obvestiti spletno trgovino na naslov:
info@pomagajmi.si ali telefon 041 278 430.
Plačila in cene
Načini plačila
Spletna trgovina www.pomagajmi.si omogoča naslednje načine plačila:
-
- z gotovino ob prevzemu (velja Spletna cena)*,
- z nakazilom na račun upravitelja www.pomagajmi.si (po ponudbi/predračunu) (velja Spletna cena),
- plačilne kartice
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico do zahtevka po plačilu z nakazilom na račun upravitelja www.pomagajmi.si (po ponudbi/predračunu, kjer še vedno velja spletna cena) .
Cene
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila zgoraj navedenih plačilnih pogojev.
Kljub velikemu prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo nudila rešitev v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi postavkami. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podani ugovori glede pravilnosti izdanih računov ne bodo mogli biti upoštevani.