Showing 37–48 of 55 results
-
Otroške hodulje male
4.99€ Add to cartSprehajalne HODULJE za najmlajše, ki so priljubljene v vseh vrtcih.
Spodbujajo koordinacijo in ravnotežje.
In če ne delujejo takoj – z vajo se krepi ravnotežje in vaja za otroke postaja vedno bolj zabavna in preprosta.
Nosilnost do 75 kg, barva rdeča.
-
Plošča za razvoj bilateralne koordinacije – krog
21.99€ Add to cartTehniko Braingym je leta 1969 izumil znanstvenik Paul Dennison. To je gimnastika za možgane. Namen programa je v celoti aktivirati možgane za učenje z uporabo gibanja. Tehnika se je razvijala še naprej in vodila do pripomočkov za bilateralizacijo, torej povezovanje leve in desnih strani možganov ter spodbujanje razvoja čim več nastanka novih sinaps v možganih.Tako kot Ležeča osmica imajo tudi te plošče pozitiven učinek na lateralizacijo gibanja (prečkanje osrednje črte telesa, ki omogoča boljše povezave med levo in desno stranjo možganov) in pozitivno vplivajo na razvoj:
fine motorike,
pisanja in njegovih veščin,
povečanja in izboljšanja koncentracije in pozornosti.
V času, ko ni veliko časa za naravno zaporedje razvoja otrok in se v vseh stvareh hiti, te plošče pomagajo tudi otrokom, ki so preskočili določene faze razvoja (npr. plazenje) in se posledice kasneje (najpogosteje v šolskem obdobju) odražajo v s pomanjkanjem pozornosti in nezmožnosti, da se otrok osredotoča na določene naloge.
Dvostranske tablice nimajo omejitve staranja in se lahko uporabljajo v predšolskem obdobju, kot pomoč v šolskem obdobju, pa tudi za odrasle, kadar se počutijo preobremenjene, živčne in utrujene od vsakodnevnih obveznosti.
KAKO UPORABLJATI?
Postavite ploščo pred vas na mizo, postavite roke na končni točki na obeh straneh. Levo vodilo primite z levo in desno vodilo z desno roko. Vodila vodite z obema rokama hkrati do zadnje točke in nazaj.
Po tem korak lahko vajo otežite s prečkanjem rok tako, da z levo vodite desno vodilo in obratno. Da stvar še bolj otežite opravljajte naloge z zaprtimi očmi.
Cilj je vedno delati z obema rokama hkrati.
-
Plošča za razvoj bilateralne koordinacije – labirint
21.99€ Add to cartTehniko Braingym je leta 1969 izumil znanstvenik Paul Dennison. To je gimnastika za možgane. Namen programa je v celoti aktivirati možgane za učenje z uporabo gibanja. Tehnika se je razvijala še naprej in vodila do pripomočkov za bilateralizacijo, torej povezovanje leve in desnih strani možganov ter spodbujanje razvoja čim več nastanka novih sinaps v možganih. Tako kot Ležeča osmica imajo tudi te plošče pozitiven učinek na lateralizacijo gibanja (prečkanje osrednje črte telesa, ki omogoča boljše povezave med levo in desno stranjo možganov) in pozitivno vplivajo na razvoj:
fine motorike,
pisanja in njegovih veščin,
povečanja in izboljšanja koncentracije in pozornosti.
V času, ko ni veliko časa za naravno zaporedje razvoja otrok in se v vseh stvareh hiti, te plošče pomagajo tudi otrokom, ki so preskočili določene faze razvoja (npr. plazenje) in se posledice kasneje (najpogosteje v šolskem obdobju) odražajo v s pomanjkanjem pozornosti in nezmožnosti, da se otrok osredotoča na določene naloge.
Dvostranske tablice nimajo omejitve staranja in se lahko uporabljajo v predšolskem obdobju, kot pomoč v šolskem obdobju, pa tudi za odrasle, kadar se počutijo preobremenjene, živčne in utrujene od vsakodnevnih obveznosti.
KAKO UPORABLJATI?
Postavite ploščo pred vas na mizo, postavite roke na končni točki na obeh straneh. Levo vodilo primite z levo in desno vodilo z desno roko. Vodila vodite z obema rokama hkrati do zadnje točke in nazaj.
Po tem korak lahko vajo otežite s prečkanjem rok tako, da z levo vodite desno vodilo in obratno. Da stvar še bolj otežite opravljajte naloge z zaprtimi očmi.
Cilj je vedno delati z obema rokama hkrati.
-
Plošča za razvoj bilateralne koordinacije – srce
20.99€ Add to cartTehniko Braingym je leta 1969 izumil znanstvenik Paul Dennison. To je gimnastika za možgane. Namen programa je v celoti aktivirati možgane za učenje z uporabo gibanja. Tehnika se je razvijala še naprej in vodila do pripomočkov za bilateralizacijo, torej povezovanje leve in desnih strani možganov ter spodbujanje razvoja čim več nastanka novih sinaps v možganih. Tako kot Ležeča osmica imajo tudi te plošče pozitiven učinek na lateralizacijo gibanja (prečkanje osrednje črte telesa, ki omogoča boljše povezave med levo in desno stranjo možganov) in pozitivno vplivajo na razvoj:
fine motorike,
pisanja in njegovih veščin,
povečanja in izboljšanja koncentracije in pozornosti.
V času, ko ni veliko časa za naravno zaporedje razvoja otrok in se v vseh stvareh hiti, te plošče pomagajo tudi otrokom, ki so preskočili določene faze razvoja (npr. plazenje) in se posledice kasneje (najpogosteje v šolskem obdobju) odražajo v s pomanjkanjem pozornosti in nezmožnosti, da se otrok osredotoča na določene naloge.
Dvostranske tablice nimajo omejitve staranja in se lahko uporabljajo v predšolskem obdobju, kot pomoč v šolskem obdobju, pa tudi za odrasle, kadar se počutijo preobremenjene, živčne in utrujene od vsakodnevnih obveznosti.
KAKO UPORABLJATI?
Postavite ploščo pred vas na mizo, postavite roke na končni točki na obeh straneh. Levo vodilo primite z levo in desno vodilo z desno roko. Vodila vodite z obema rokama hkrati do zadnje točke in nazaj.
Po tem korak lahko vajo otežite s prečkanjem rok tako, da z levo vodite desno vodilo in obratno. Da stvar še bolj otežite opravljajte naloge z zaprtimi očmi.
Cilj je vedno delati z obema rokama hkrati.
-
Plošča za vaje bilateralne koordinacije – kvadrat
21.99€ Add to cartTehniko Braingym je leta 1969 izumil znanstvenik Paul Dennison. To je gimnastika za možgane. Namen programa je v celoti aktivirati možgane za učenje z uporabo gibanja. Tehnika se je razvijala še naprej in vodila do pripomočkov za bilateralizacijo, torej povezovanje leve in desnih strani možganov ter spodbujanje razvoja čim več nastanka novih sinaps v možganih. Tako kot Ležeča osmica imajo tudi te plošče pozitiven učinek na lateralizacijo gibanja (prečkanje osrednje črte telesa, ki omogoča boljše povezave med levo in desno stranjo možganov) in pozitivno vplivajo na razvoj:
fine motorike,
pisanja in njegovih veščin,
povečanja in izboljšanja koncentracije in pozornosti.
V času, ko ni veliko časa za naravno zaporedje razvoja otrok in se v vseh stvareh hiti, te plošče pomagajo tudi otrokom, ki so preskočili določene faze razvoja (npr. plazenje) in se posledice kasneje (najpogosteje v šolskem obdobju) odražajo s pomanjkanjem pozornosti in nezmožnosti, da se otrok osredotoča na določene naloge.
Dvostranske tablice nimajo omejitve staranja in se lahko uporabljajo v predšolskem obdobju, kot pomoč v šolskem obdobju, pa tudi za odrasle, kadar se počutijo preobremenjene, živčne in utrujene od vsakodnevnih obveznosti.
KAKO UPORABLJATI?
Postavite ploščo pred vas na mizo, postavite roke na končni točki na obeh straneh. Levo vodilo primite z levo in desno vodilo z desno roko. Vodila vodite z obema rokama hkrati do zadnje točke in nazaj.
Po tem korak lahko vajo otežite s prečkanjem rok tako, da z levo vodite desno vodilo in obratno. Da stvar še bolj otežite opravljajte naloge z zaprtimi očmi.
Cilj je vedno delati z obema rokama hkrati.
-
Poskočna zabava
24.99€ Add to cartPogo skakalec
Zabava s piskajočim skakanjem, ki spodbuja:
ravnotežje
koordinacijo in
krepi mišice.Z mehkim Pogo skakalcem skakanje postane nova izkušnja: Mehki ročaji, prožne gumijaste vrvi in rog v tekalni plasti, ki veselo cvili ob skakanju.
-
Ravnotežna gugalnica
24.99€ Add to cartPoiskati lastno ravnotežje in ga ohranjati je zelo pomembno za razvoj otroka.
S pomočjo te ravnotežne gugalnice lahko otroci igraje izboljšajo ravnotežje, moč nog in koncentracije. Otroci lahko izboljšujejo svoje ravnotežje s tem, ko stojijo na obeh nedrsečih podstavkih ali pa obrnejo ravnotežno gugalnico narobe in tako s hojo po njej vadijo ravnotežje.
-
Ročni labirint
8.99€ Add to cartSpretnostni labirint s tremi kroglami je izjemna preizkušnja za potrpežljivost in spretnost.
Moč koncentracije, koordinacije je pri tej igri na visokem nivoju.
Poskusite v najkrajšem možnem času spraviti vse tri kroglice v sredino.
Otrok bo z uporabo razvijal:✅ fino motoriko
✅ koordinacijo oko-roka
✅ potrpežljivost
✅ spretnost.Zaradi teže namizni labirint odlično stoji na mizi in se lahko igra tudi prostoročno.
Barva glede na zalogo.
-
Senzorne ploščice za ravzoj čutil dotika
25.99€ Add to cartPo Montessori pedagogiki
Izdelek je sestavljen iz dveh škatlic. V vsaki je 8 ploščic, ki se med seboj razlikujejo po hrapavosti.
Vsaka ploščica iz ene škatlice ima svoj par v drugi škatlici. Na hrbtni strani je tudi znak za samokontrolo.
Z razvojem čutil dotika otrok posredno razvija fino motoriko in se s tem pripravlja na pisanje.
Inteligenca se ne more v celoti razviti, če se čutila ne razvijajo v detajle.
-
Sestavljanka čustva
34.99€ Add to cartProizvod je sestavljen iz osmih obrazov, ki predstavljajo 4 osnovna čustva.
Sestavljanka je shranjena v leseni škatli s pokrovom.
Določeni kosi so označeni s kontrolnimi točkami, kar pomaga otroku pri sestavljanju.
-
Sestavljanka otrok – downov sindrom
20.99€ Add to cartSestavljanka + motivacijska kartica
Sestavljanka + motivacijska kartica
Te edinstvene sestavljanke so nastale z namenom, da otroke s težavami opogumljajo in jim vlivajo priznanje o sprejetosti.
Tudi otroci z določenimi telesnimi okvarami so polni hrepenenj, želja in ciljev, ki jih želijo doseči v življenju.
Po drugi strani so sestavljanke dobrodošle za otroke, ki podobnih težav nimajo, ker se z njimi seznanjajo, da so nekateri otroci prikrajšani za vid, sluh, gibanje, hojo, razumevanje sveta… kot ga doživljajo sami.
Otrok s sestavljanko razvija:
- sposobnost razumevanja drugačnosti
- sprejemanje drugačnosti
- fino motoriko
- koordinacijo oko-roka
- socializacijo
-
Sestavljanka otrok – gluhost
20.99€ Add to cartSestavljanka + motivacijska kartica format A5
Te edinstvene sestavljanke so nastale z namenom, da otroke s težavami opogumljajo in jim vlivajo priznanje o sprejetosti.
Tudi otroci z določenimi telesnimi okvarami so polni hrepenenj, želja in ciljev, ki jih želijo doseči v življenju.
Po drugi strani so sestavljanke dobrodošle za otroke, ki podobnih težav nimajo, ker se z njimi seznanjajo, da so nekateri otroci prikrajšani za vid, sluh, gibanje, hojo, razumevanje sveta… kot ga doživljajo sami.
Otrok s sestavljanko razvija:
- sposobnost razumevanja drugačnosti
- sprejemanje drugačnosti
- fino motoriko
- koordinacijo oko-roka
- socializacijo