Motnje govora pri otrocih so lahko posledica različnih dejavnikov in se lahko pojavijo v različnih oblikah. Tu je nekaj možnih motenj govora pri otrocih:

  1. Zakasneli razvoj govora: Otrok morda razvija jezikovne spretnosti počasneje kot njegovi vrstniki. To je lahko naravni del individualnega razvoja, vendar je včasih potrebno spremljanje in morda intervencija, če se težave nadaljujejo.
  2. Fonološke motnje: Gre za težave pri oblikovanju zvokov in tvorbi besed. Otrok lahko izpušča, dodaja ali zamenjuje zvoke, kar lahko otežuje razumevanje govora.
  3. Artikulacijske težave: Otrok ima težave pri pravilnem izgovarjanju določenih zvokov ali skupin zvokov. To je lahko posledica nepravilnega delovanja mišic in organov, odgovornih za tvorbo zvokov.
  4. Jezikovne motnje: Vključujejo težave z razumevanjem in uporabo jezika. Otrok morda ne razvija ustrezne besedne zakladnice, težave ima s tvorbo stavkov ali razumevanjem pomena besed.
  5. Zgodnje težave z branjem in pisanjem: Otrok lahko kaže znake težav pri razvoju veščin branja in pisanja, kar je lahko povezano s pomanjkanjem fonoloških veščin.
  6. Jezikovne težave zaradi avtističnega spektra: Otroci z avtizmom pogosto kažejo jezikovne težave, kot so težave s socialno komunikacijo, ponavljajoči se govor ali omejen besedni zaklad.
  7. Psihosocialni dejavniki: Stres, travma ali neugodno okolje lahko vplivajo na razvoj govora pri otrocih.

Če opazite, da vaš otrok kaže znake motenj govora, je pomembno, da se posvetujete z zdravstvenim strokovnjakom, kot je logoped ali pediater. Zgodnje prepoznavanje in intervencija lahko pomagata pri izboljšanju jezikovnih spretnosti otroka. Logoped bo lahko izvedel oceno in predlagal ustrezne strategije ali terapijo glede na specifične potrebe vašega otroka.

Prikazovanje 1–12 od 15 rezultatov

  • Igra spomina – živali Azije

    19.99
    Najnižja cena za obdobje zadnjih 30 dni: 19.99
    Dodaj v košarico

    Lesena igra spomin “Spoznavanje živali Azije” prinaša številne koristi za otrokov razvoj. Poleg tega, da otroke navdušuje nad azijskimi živalmi in jih povezuje z naravo, spodbuja tudi različne kognitivne in socialne veščine.

    1. Krepitev spomina in koncentracije: Igra spomin temelji na iskanju enakih parov slik, kar zahteva pozornost, osredotočenost in dobro kratkoročno pomnjenje. Otroci med igro razvijajo svojo sposobnost pomnjenja, kar lahko pripomore k izboljšanju šolskih veščin in vsakodnevnih nalog.

    2. Razvoj opazovalnih sposobnosti: Ob iskanju parov morajo otroci natančno opazovati slike in si zapomniti podrobnosti, kot so barve, oblike in različne značilnosti živali. S tem igra spodbuja vizualno percepcijo in pozornost do podrobnosti.

    3. Spodbujanje logičnega razmišljanja in reševanja problemov: Med igro otroci razvijajo logične strategije za iskanje parov, kot je pomnjenje, kje so že videli določeno sliko. S tem se urijo v načrtovanju, sklepanju in prilagajanju svojih taktik.

    4. Socialni razvoj: Igra je odlična priložnost za druženje z vrstniki ali družino. Otroci se učijo izmenjave potez, čakanja na svoj red in spoštovanja pravil igre, kar spodbuja njihove socialne veščine in krepi občutek za timsko igro.

    5. Povezovanje z naravo in širjenje znanja o živalih: Poleg kognitivnih koristi igra otrokom omogoča, da na zabaven način spoznajo raznolikost azijskih živali. Tako širijo svoje znanje o naravi, spoznavajo različne živalske vrste in razvijajo spoštovanje do okolja, v katerem živijo.

    6. Razvoj fine motorike: Premikanje in obračanje lesenih ploščic spodbuja otrokovo koordinacijo rok in oči ter razvoj fine motorike, ki je pomembna pri različnih vsakodnevnih opravilih, kot so pisanje, risanje in ustvarjanje.

  • Ko los postane slon

    1. Program za razvoj bralnega razumevanja

    Iz uvoda

    Zbirka nalog Ko los postane slon” je namenjena staršem otrok, ki se šele spoznavajo z branjem, staršem otrok, ki nekoliko počasneje usvajajo branje, ter učiteljem, izvajalcem dodatne strokovne pomoči, šolskim svetovalnim delavcem v prvem triletju osnovne šole in vsem drugim, ki otrokom pomagate pri usvajanju branja.

    Tekom svojega pedagoškega dela na različnih osnovnih šolah in v zasebni praksi sem razmišljal, kako bi lahko otrokom na strukturiran in postopen način približali koncept bralnega razumevanja. Na tem mestu se mi predvsem utrnejo misli na otroke z učnimi težavami, za katere je postopen način razvoja različnih veščin še toliko bolj pomemben. Z željo po nudenju usmerjene pomoči so pričele nastajati naloge, ki že na začetnem nivoju usvajanja branja otroke spodbujajo k razmišljanju o prebranem. Namen nalog je na strukturiran in postopen način otrokom pomagati pri razvoju bralnega razumevanja. S številnimi primeri lahko otrok sistematično povezuje pomen besede s slikovnim gradivom in na kasnejših stopnjah bralno razumevanje utrjuje z različnimi nalogami, ki zahtevajo tudi pomnjenje in medsebojno povezovanje raznovrstnih prebranih informacij.

    V prvem delu zbirke sem pripravil teoretični uvod, kjer na kratko opišem pomen branja in pomen posameznih bralnih komponent, ki vplivajo na to, da lahko otrok branje usvaja zares kakovostno. V nadaljevanju sledi šest sklopov nalog z bogatim naborom različnih primerov. Naloge so sestavljene tako, da otrok vedno prične z najenostavnejšim primerom, kar omogoča, da napreduje postopoma in utrjuje temelje bralnega razumevanja.

    Komu so naloge namenjene?

    6 sklopov vaj, 29 težavnostnih stopenj

    206 strani

    To zbirko nalog sem napisal z mislijo na vas – starše in strokovne delavce, ki se trudite za kakovosten napredek otrok na različnih področjih njihovega razvoja. Med pisanjem se mi pred očmi slikajo prizori otrok, ki so z veseljem ugotovili, da tudi oni zmorejo brati in prebrano razumeti.

    Z uporabo nalog boste lahko pomembno vplivali na otrokov razvoj branja in branje približali otrokom, ki bi sicer lahko imeli večje težave z branjem tudi v odraslem obdobju. S tem boste naredili veliko spremembo v življenju marsikaterega otroka in tudi odraslega. Bodite ponosni. Bodimo ponosni!

    Želim vam veliko uspehov.

    Blaž Povše, mag. prof. spec. in reh. ped.

  • Ležeča osmica 2

    BrainGym osmica spada med enega izmed najbolj pomembnih pripomočkov, ki izboljšujejo otrokov razvoj.
    Izdelek pa ni namenjen samo otrokom, ampak vsem, ki si želijo in potrebujejo možgansko telovadbo.
    Največja prednost izdelka je v njegovi obliki. Ko žogica potuje od leve proti desni strani, se izmenjaje vključujeta leva in desna stran možganov.
    Ko je kroglica na levi strani,ima več dela desna stran, ko je na desni strani pa leva polovica možganov.
    Za konstantno kroženje kroglice pa se je potrebno kar potruditi.
    Osmici je priložena kroglica, pakirana je v kartonasti škatli.

  • Logopedska igra majhna

    Učinkovito Učenje skozi Igro!

    V svetu, kjer se učenje pogosto zdi dolgočasno in monotono, vam predstavljamo našo leseno logopedsko igro s karticami, ki bo vašim otrokom prinesla zabavo in hkrati pomembne veščine! Ta inovativni izdelek je zasnovan posebej za izvajanje artikulacijske gimnastike, kar pomeni, da otroci lahko izboljšajo svoje govorne sposobnosti na igriv način.

    Kaj je lesena logopedska igra?

    Naša igra vključuje skrbno oblikovane kartice, ki so zasnovane za spodbujanje pravilne izgovorjave in artikulacije. Vsaka kartica vsebuje različne vaje in naloge, ki jih otroci izvajajo ob pomoči staršev ali logopeda. Lesena igrača je trpežna, ekološka in prijetna na otip, kar dodatno povečuje zanimanje otrok.

    Ključne značilnosti:

    • Zabavne kartice: Vsaka kartica prinaša nove izzive in igre, ki spodbujajo aktivno sodelovanje.
    • Razvoj artikulacije: Vaje so zasnovane tako, da otrokom pomagajo pri izboljšanju izgovorjave in govora.
    • Interaktivnost: Igra omogoča interakcijo med otroki in starši, kar krepi vezi in spodbuja komunikacijo.
    • Ekološki materiali: Uporabljamo naravne lesene materiale, ki so varni za otroke in prijazni do okolja.

    Zakaj izbrati našo igro?

    Z izbiro naše lesene logopedske igre s karticami ne le da pomagate svojemu otroku pri razvoju govora, temveč tudi ustvarjate priložnost za skupno preživljanje časa.

    Igra je primerna za otroke vseh starosti in je odlična izbira tako za domačo uporabo kot tudi za logopedske terapije.

  • Od polnega do praznega

    Od polnega do praznega

     Kartice s slikami otrok razvrsti po vrstnem redu od praznih do polnih ali obratno.

    Naučite se razumeti izraza “več kot” in “manj kot”. Z igro razvija logično razmišljanje, spoznava količine in krepi svoj besedni zaklad.

  • Povej svojo zgodbo – kartice za razvrščanje

    Povej zgodbo

    Učim se pisati zgodbo

    Otrok postavit 4 karte v logičnem vrstnem redu in sestavi zgodbo o tem.

    Cilj vaje je razviti logično razmišljanje in razvoj govora ter pripovedovalne sposobnosti.

    Otroke spodbuja k izmišljevanju lastnih zgodb. S samokontrolo.

    Vsebina: 20 slikovnih kart, navodila za uporabo.

  • Kartice strupene travniske rastline

    Strupene travniške rastline

    12.99
    Najnižja cena za obdobje zadnjih 30 dni: 9.99
    Dodaj v košarico

     

    V spomladanskem in poletnem času travnike polepšajo razne cvetlice, ki cvetijo v različnih barvah in različnem obdobju. Čeprav jih opazimo, je vprašanje ali vse rastline tudi poznamo.  Nekatere so tudi zelo strupene in naj vam bodo kartice v pomoč pri prepoznavanju le teh.

    Spoznavanje strupenih travniških rastlin, njihovih cvetov in širjenja besedišča s pomočjo jezikovnih kartic, ki so poznane v montessori pedagogiki.  Kartice (imenujemo jih tudi nomenklaturne) služijo za učenje novih pojmov na vseh področjih montessori kurikuluma.

    v kompletu so:

    • kontrolne kartice s sliko in imenom, ki služijo otrokovemu samostojnemu popravljanju napak)
    • kartica s sliko
    • kartica z nazivom

    Po vzoru kontrolne kartice otrok poišče ustrezno kartico s sliko in opisom.

  • Učim se spoznavati števila in količine

    Spoznavam števila od 1 do 10

    S  to igro bo otrok na igriv in preprost način spoznaval matematične pojme na različne načine, ki bodo zadostovali, da bo na vizualen način pridobival nova znanja in razvijal predstave o matematičnih operacijah.

    Številke od 1 do 10 so predstavljene na različne načine:

    • s številskimi simboli,
    • kot deli celote,
    • z zvezdicami
    • in pravokotniki.

    Vsebina: 40 slikovnih kartic, navodila za uporabo.

  • Igra za spodbujanje ustne motorike

    Igra, ki spodbuja ustno motoriko

     

    Ko otrok rahlo pihne v pisano lokomotivo, se žogica zavrti na zračnem toku, pri močnejšem pihanju lebdi nad dimnikom, kar močno spodbuja ustno motoriko in govorjenje.

  • Jezikovne kartice vremenski pojavi

    12.99
    Najnižja cena za obdobje zadnjih 30 dni: 11.99
    Dodaj v košarico

    Spoznavanje vremenskih pojavov, naravnih značilnosti in širjenja besedišča s pomočjo jezikovnih kartic, ki so poznane v montessori pedagogiki.  Kartice (imenujemo jih tudi nomenklaturne) služijo za učenje novih pojmov na vseh področjih montessori kurikuluma.

    v kompletu so:

    • kontrolne kartice s sliko in imenom, ki služijo otrokovemu samostojnemu popravljanju napak)
    • kartica s sliko
    • kartica z nazivom

    Po vzoru kontrolne kartice otrok poišče ustrezno kartico s sliko in opisom.

  • Kartice -artikulacijska gimnastika

    Set vsebuje 26 kartic A 5 formata.

    Njihov cilje je, da z njimi otroci vadijo gibljivost govornih organov – ustnic in jezika.

    Da bi bile vaje učinkovite jih naj otrok izvaja čimbolj pogosto. Seveda vezano na njegove sposobnosti.

  • Kazoo set 12

    Instrument za vsak žep

    Kazoo je preprosto pihalno glasbilo, ki s svojim zvokom spominja na zvok saksofona.

    Brenčanje, petje ali govorjenje skozi kazoo postane odlična zabava. Vibrirajoča membrana spremeni ton lastnega glasu in poskrbi, da zveni nenavadno brneče. Otrok bo z uporabo tega preprostega instrumenta prav tako opravljal vaje govori in uril ustno motoriko.

    Barva glede na zalogo.