Čista stotica od 2.- 7. razreda OŠ

NAJBOLJ PRODAJANO

Brezplačna dostava za nakupe nad 49,99€.
Možnost obročnega plačila
Možnost plačila po povzetju

Da prihranite svoj čas smo za vas pripravili ponudbo naših najbolj prodajanih izdelkov.

Prikaz vseh 16 rezultatov

  • Čista stotica od 2.- 7. razreda OŠ

    24.99

    KOMPLET PETIH IGER

    ČISTA STOTICA OD 2. – 7. RAZREDA OŠ

    Priložena zloženka »Vizualna predstavitev naravnih števil« za grafično računanje

    Ob nakupu gratis digitalno gradivo:

    • joker naloge za utrjevanje snovi, ki jih je možno vključiti v igro
    • didaktnični priročnik za starše in učitelje, ki je usklajen z učnim načrtom
    • natisni-in-igraj igra »Aritmetične karte« za utrjevanje osnovnih računskih operacij

     

    KOMPLET PETIH IGER

    Znanja, ki jih bodo otroci z igro pridobivali:

    1. razred: seštevanje in odštevanje do 100 brez prehoda
    2. razred: soda in liha števila, seštevanje in odštevanje do 100 s prehodom, delitelji števil do 100
    3. razred: pisno seštevanje in odštevanje do 1000 s prehodom, deljenje (z ostankom) do 100
    4. razred: zaokroževanje, enačbe tipa a + x = b in a – x = b, dopolnitev ulomka do celote, pretvorba nepravega ulomka v celo število in pravi ulomek, številski izrazi tipa a-b:c 
    5. razred: enačbe tipa ax + b = c in ax – b = c
    6. razred: praštevila, pretvorba decimalnega števila v ulomek, pretvorba odstotka v ulomek, razširjanje ulomkov, pretvorba ulomka v decimalno število, pretvorba ulomka v odstotek, pretvorba odstotka v decimalno vrednost, pretvorba decimalne vrednosti v odstotek, razcep na prafaktorje

     

    V kompletu je PET iger:

    • ČISTA STOTICA
    • IGRIVA PRAŠTEVANKA
    • IZRAČUNAJ IN POBERI
    • MAT(EMATIČNI) ŠAH
    • NA SLEDI ZA ŠTEVILOM

     

  • GEO PLOŠČA

    34.99

    Razvoj ročnih spretnosti in spoznavanje geometrijskih likov!

    Plošča je pakirana v leseni škatli s pokrovom dimenzije 42 cm x 30 cm krat 6 cm.

    Poleg plošče so priložene tudi barvne gumice, s katerimi otrok opravlja naloge, ki so označene na priloženih karticah. Kartic je 12, ena je prazna in nanjo lahko s FLOMASTROM PIŠI – BRIŠI narišete poljubne vaje, ki naj jih izvaja vaš otrok.

    Vaje, ki jih otrok izvaja na ta način so izjemno koristne za razvoj fine motorike, miselnih procesov, koordinacije oko – roka in še veliko več.

  • GINGO V DEŽELI BESED

    19.70

    Pridruži se dogodivščinam malega Ginga, ki se sprehaja v deželi besed in s tabo odkriva svet. Z njim se boš lahko igral, učil in tudi jezikal. S pomočjo zgodb, logopedskih nasvetov in vaj bodo besede tekle gladko, se prelivale v stavke in odpirale vrata v čarobni svet domišljije. Knjiga je namenjena otrokom med 2. in 8. letom, njihovim staršem, vzgojiteljem, učiteljem in vsem, ki želijo spodbujati otrokov govorno-jezikovni razvoj.

    • 22 zgodb,
    • 64 strani,
    • trda vezava,
    • dimenzije: 28 × 24 cm

    • vsebuje dodatne nasvete in ideje za spodbujanje komunikacije, govora in jezika.

    PREDNOSTI:

    • pomembna strokovno logopedska podlaga,
    • vsaka zgodba ima skrbno zastavljen logopedski cilj in nasvet za vaje,
    • v barvitih oblačkih je besedilo praviloma zapisano tako, kot da govori Gingo, zato lahko knjigo beremo tudi s pomočjo Gingo lutke,
    • zgodbe so kratke in preproste, primerne tudi za tiste otroke, ki so ob branju manj pozorni ali se težje umirijo,
    • v knjigi se izmenjujejo velike in male črke,
    • posamezna zgodba je prirejena za prepoznavanje ali pridobivanje točno določenega glasu,

    zgodbe se lahko berejo po vrsti ali pa glede na cilj, ki ga želimo doseči.

  • IGRA MALČEK VSEZNALČEK – BRAIN TRAIN IGRA s karticami

    23.90

     

     

    Odlična igra za najmlajše igralce (od 3 do 6 let)! V kompletu dobite 50 igralnih kartic (50 iger)

    MALČEK VSEZNALČEK ZNANJE LOVI. DA SPOZNAL BI ČAROBEN SVET, IGRAJ SE ŠE TI!

    Igra MALČEK VSEZNALČEK je didaktična igrača. ZA URE IN URE AKTIVNOSTI IN IGER NA PROSTEM IN DOMA!

    Kartice zajemajo področja:

    GLASBA,

    ČLOVEŠKO TELO,

    LIKI,

    BONTON,

    VODA,

    DRUŽINA,

    ZDRAVILNE ZGODBE,

    ŠPORT,

    BESEDNI ZAKLAD,

    ŠTEVILA.
    Vsaka tema vsebuje 5 igralnih kartic. Otroci preko iger in različnih dejavnosti nova področja lažje spoznajo in usvojijo. Igra je primerna za najmanj 2 ali več udeležencev.

    Zgodba igralnih kartic MALČKOV VSEZNALČKOV govori o 5 junakih, ki jih združuje želja po znanju skozi igro.

    Junaki otroke na igriv način popeljejo v svet zabavnega učenja. Vsaka kartica slikovito in duhovito oriše posameznega junaka, s prisotnostjo junaka na kartici pa izvemo tudi, kateri razvoj kartica pri otroku spodbuja.

    Jan Mišica vpliva na motorični razvoj otroka, Matic Glavca vpliva na kognitivni razvoj, Maruška Buška vpliva na osebnostni razvoj, Mica Razbojnica vpliva na čustveni razvoj, Val Korenjak vpliva na socialni in moralni razvoj otroka.

    Potek igre
    Na igralnih karticah so predstavljene zabavne dejavnosti, s katerimi bo otrok preživel kvaliteten čas. Podana so natančna navodila, kako je treba posamezne dejavnosti in igre izvajati skupaj z otrokom.
    Igralec poljubno izbere kartico iz igralnega seta. Naključno izvlečeno kartico igralec razporedi pred seboj tako, da sprva pogleda ilustracijo. Na zadnji strani igralne kartice so podana navodila igre. Naslednjo igro lahko izberemo iz istega tematskega področja (kartice z enakim tematskim področjem so označene z enako barvo) ali drugega naključno izbranega področja. Če bo določena dejavnost za otroka preveč enostavna, boste našli nasvet, kako jo lahko naredite bolj zahtevno.
    Igralne kartice so polne čudovitih aktivnosti in iger, s katerimi se lahko otroci zamotijo. Igre pozitivno vplivajo na celosten razvoj otroka: motorični razvoj, kognitivni razvoj, osebnostni razvoj, čustveni razvoj, socialni in moralni razvoj. Igralne kartice so narejene po različnih pedagoških načelih.

    Otroci se najbolje učijo takrat, kadar je učenje IGRA.

    Pomembno je, da otroka skozi različne aktivnosti spodbudimo k temu, da se skozi igro nauči novih veščin, pridobi znanja in izkušnje in se tako lažje pripravi na izzive, ki mu jih prinaša vstop v šolo.

    Česa se bo otrok preko kartic MALČEK VSEZNALČEK naučil?
    • prepoznati ustrezne črke,
    • poslušati in pripovedovati zgodbe,
    • pogovarjati se o stvareh, ki jih vidi,
    • pogovarjati se o tem, kaj misli in kaj čuti,
    • pozornega poslušanja
    • pravil,
    • javnega nastopanja in krepitev samozavesti,
    • reševanja ugank,
    • metode miselnega gibanja.

  • IGRA NAPELJEVANJA VRVICE – GEOMETRIJSKI LIKI

    20.99

    Otrok razvija fino motoriko tako, da vstavlja – vpleta vrvico skozi luknjice na izdelku. S tem krepi mišice, ki nadzirajo delovanje roke, prstov, palca. Razvoj teh mišic je potreben za razvoj pisanja, risanja, držanja svinčnika in še veliko več.
    Prav tako otrok spoznava geometrijske like, ki jih lahko tudi poljubno pobarva.

    Kompletu so priloženi 4 geometrijski liki in dve vrvici z leseno iglo in je pakiran v lični leseni škatlici s pokrovom.

  • KDO JE NAPRAVIL VIDKU SRAJČICO – slikopis

    13.90

    Slikopis – broširana izdaja

    Fran Levstik, Daša Simčič

    Eno najlepših že skoraj ponarodelih slovenskih pravljic o revnem dečku, ki mu živali in rastline pomagajo priti do nove srajčice, poznajo generacije slovenskih otrok. Naša nova knjižna izdaja je slikopis, ki je narejen tako, da lahko otrok sam sodeluje pri branju zgodbe. Sličice med besedilom bo otrok najprej sam le poimenoval. Ko bo že znal brati zloge in besede, bo namesto prepoznavanja slikic lahko bral uokvirjene besede. Ko pa bo znal brati stavke, si bo lahko sam prebral celotno zgodbo. Stavki v zgodbi so jasni in kratki, za boljše razumevanje prebranega. Podnaslovi so na vsaki strani, za večjo motivacijo in hitrejše doseganje ciljev. Čudovita zgodba o prijateljstvu in nesebični pomoči.

    POKUKAJ KNJIŽICO

    :https://issuu.com/grafenauerzalozba/docs/splet_brez_notranje_kdo_je_napravil

     

  • LEŽEČA OSMICA

    20.99

    Izdelek se priporoča za vaje otrok v prvi triadi OŠ.

    Material za razvoj:

    pozornosti,

    koncentracije,

    vizualne percepcije,

    okolomotorike (delovanje roke in očesa). Delovanje navzgor, navzdol, levo in desno,

    spretnost prečkanja sredinskega polja (pomembno za učenje branja in pisanja, za koncentrirano sledenje pouku in domače učenje).

    Z njeno uporabo se:

    umirja um,

    krepi periferna percepcija,

    lateralizacija gibanja (prehod centralne črte telesa, ki omogoča vez med hemisferama – leva in desna stran),

    izboljša pisavo, rokopis,

    razvija dominanco roke.

    Zelo primeren pripomoček za otroke z:

    disleksijo,

    disgrafijo (motnja na ravni rokopisnega pisanja),

    dispraksijo,

    pri težavah pisanja (če otrok črke preveč krivi v eno stran, če obrača papir pri pisanju),

    pri pomanjkanju koncentracije.

    Ležeča osmica je nepogrešljiv pripomoček za vaje gibov, ki so nujno potrebni za razvoj leve in desne strani možganov. Pomaga pri razvoju sinaps v možganih in povezuje delovanje leve in desne strani možganov.

    Uporaba:

    S frnikolo, pisalom, manjšo igračko otrok potuje po vdolbinici plošče in tako aktivira delovanje obeh strani možganov.

    Dejavnost z leseno ležečo osmico je osnova za izvajanje Brain Gym aktivnosti.

    Izdelek se priporoča za vaje otrok v prvi triadi OŠ

    .

     

  • LOGOPEDSKA DRUŽABNA IGRA – Pripravi se za govor

    89.99

    KARTICE SO V SLOVENSKEM JEZIKU!

    Družabna igra skozi katero otroci opravljajo vaje za razvoj govornega aparata.

    Cilj igre je zabava in to, da otrok ponavlja vaje za katere ob rednih ponavljanjih izgubi interes in motivacijo.

    Navodila za uporabo

  • PISANE RIBICE

    39.99

    MULTIFUNKCIONALNA IGRAČKA 3 V 1

    Pri otroku razvija vizualno percepcijo,

    koordinacijo oko – roka,

    fino motoriko in pincetni prijem,

    prostorske veščine,

    pozornost in koncentracijo,

    ustvarja občutek zadovoljstva.

    Igračka se lahko uporablja na tri načine:

    1. Otrok vstavlja manjkajoče delčke v barvi ribice (usvajanje barv)

    2. Otrok uporablja priložene kartice in sledi nalogam (usvajanje števil do 15)

    3. Družabna igra za 2 – 5 igralcev (z metanjem kocke vsak igralec vstavi v ribico ustrezno število manjkajočih delcev, zmagovalec je tisti, ki prvi napolni ribico)

  • PLOŠČA ZA RAZVOJ BILATERALNE KOORDINACIJE – LABIRINT

    20.99

    Tehniko Braingym je leta 1969 izumil znanstvenik Paul Dennison. To je gimnastika za možgane.  Namen programa je v celoti aktivirati možgane za učenje z uporabo gibanja. Tehnika se je razvijala še naprej in vodila do pripomočkov za bilateralizacijo, torej povezovanje leve in desnih strani možganov ter spodbujanje razvoja čim več nastanka novih sinaps v možganih. Tako kot Ležeča osmica imajo tudi te plošče pozitiven učinek na lateralizacijo gibanja (prečkanje osrednje črte telesa, ki omogoča boljše povezave med levo in desno stranjo možganov) in pozitivno vplivajo na razvoj:

    fine motorike,

    pisanja in njegovih veščin,

    povečanja in izboljšanja koncentracije in pozornosti.

    V  času, ko ni veliko časa za naravno zaporedje razvoja otrok in se v vseh stvareh hiti, te plošče pomagajo tudi otrokom, ki so preskočili določene faze razvoja (npr. plazenje) in se posledice  kasneje (najpogosteje v šolskem obdobju) odražajo v  s pomanjkanjem pozornosti in nezmožnosti, da se otrok osredotoča na določene naloge.

    Dvostranske tablice nimajo omejitve staranja in se lahko uporabljajo v predšolskem obdobju, kot pomoč v šolskem obdobju, pa tudi za odrasle, kadar se počutijo preobremenjene, živčne in utrujene od vsakodnevnih obveznosti.

    KAKO UPORABLJATI?

    Postavite ploščo pred vas na mizo, postavite roke na končni točki na obeh straneh. Levo vodilo primite z levo in desno vodilo z desno roko. Vodila vodite z obema rokama hkrati do zadnje točke in nazaj.

    Po tem korak lahko vajo otežite s prečkanjem rok tako, da z levo vodite desno vodilo in obratno. Da stvar še bolj otežite opravljajte naloge z zaprtimi očmi.

    Cilj je vedno delati z obema rokama hkrati.

  • PLOŠČA ZA VAJE BILATERALNE KOORDINACIJE – KVADRAT

    20.99

    Tehniko Braingym je leta 1969 izumil znanstvenik Paul Dennison. To je gimnastika za možgane.  Namen programa je v celoti aktivirati možgane za učenje z uporabo gibanja. Tehnika se je razvijala še naprej in vodila do pripomočkov za bilateralizacijo, torej povezovanje leve in desnih strani možganov ter spodbujanje razvoja čim več nastanka novih sinaps v možganih. Tako kot Ležeča osmica imajo tudi te plošče pozitiven učinek na lateralizacijo gibanja (prečkanje osrednje črte telesa, ki omogoča boljše povezave med levo in desno stranjo možganov) in pozitivno vplivajo na razvoj:

    fine motorike,

    pisanja in njegovih veščin,

    povečanja in izboljšanja koncentracije in pozornosti.

    V  času, ko ni veliko časa za naravno zaporedje razvoja otrok in se v vseh stvareh hiti, te plošče pomagajo tudi otrokom, ki so preskočili določene faze razvoja (npr. plazenje) in se posledice  kasneje (najpogosteje v šolskem obdobju) odražajo s pomanjkanjem pozornosti in nezmožnosti, da se otrok osredotoča na določene naloge.

    Dvostranske tablice nimajo omejitve staranja in se lahko uporabljajo v predšolskem obdobju, kot pomoč v šolskem obdobju, pa tudi za odrasle, kadar se počutijo preobremenjene, živčne in utrujene od vsakodnevnih obveznosti.

    KAKO UPORABLJATI?

    Postavite ploščo pred vas na mizo, postavite roke na končni točki na obeh straneh. Levo vodilo primite z levo in desno vodilo z desno roko. Vodila vodite z obema rokama hkrati do zadnje točke in nazaj.

    Po tem korak lahko vajo otežite s prečkanjem rok tako, da z levo vodite desno vodilo in obratno. Da stvar še bolj otežite opravljajte naloge z zaprtimi očmi.

    Cilj je vedno delati z obema rokama hkrati.

  • Sestavljanka Abeceda Slovenska

    9.99
    • otrok se uči spoznavati črke,
    • pojme,
    • prvi glas.

     

    • izdelano na Norveškem
    • iz 100 % recikliranih materialov,  ki so v celoti izdelani v Evropi
    • v slovenskem jeziku
    • odličen izobraževalni pripomoček
    • primerno za različna starostna obdobja
  • SESTAVLJANKA SONČNI SISTEM

    9.99
    • Natančen opis našega osončja
    • predstavitev planetov, njihova velikost, oddaljenost od sonca
    • čas kroženja okoli sonca
    • odličen izobraževalni pripomoček
    • število kosov 70
    • v slovenskem jeziku
    • primerno za različna starostna obdobja

    Izdelano v Evropi

  • Sestavljanka zemljevid Slovenije

    9.99

    Skupaj z otrokom spoznavajmo našo čudovito domovino

    • v slovenskem jeziku
    • odličen izobraževalni pripomoček
    • primerno za različna starostna obdobja
    • naj otrok na igriv in njemu ljub način spozna kraje, reke, živali, ki živijo na tem področju. Jelen, svinja, rjavi medved, srna, rjava veverica, sokol, štorklja, kozorog…so samo nekatere izmed njih
    • spoznavanje držav, ki mejijo na Slovenijo
    • izdelek je odlično darilo tudi za tujce, ki želijo spoznati našo domovino ali si preprosto ohraniti spomin na lepote, ki so jih spoznali
    • dimenzija, teža in debelina izdelka so primerni za v kovček in naj se informacije o naši čudoviti deželi ponesejo tudi preko naših meja

    Izdelek v celoti narejen v Evropi

  • ŠTEVILKE IN ŽETONI

    16.99

    Po Montessori pedagogiki

    V škatlici so številke od ena do deste in leseni žetoni.

    Otrok s uporabo tega materiala:

    • usvaja pojme o parnih in neparnih številih,
    • utrjuje številčni niz,
    • se uči povezovati številko s količino,
    • razvija pozornost,
    • krepi koncentracijo,
    • vadi fino motoriko.

     

  • TETRIS igra razmišljanja

    12.99

    IGRA:

    • razmišljanja

    • razvoja logike

    • pozornosti

    • koncentracije.