ABECEDA MALE TISKANE ČRKE

Branje in pisanje

Brezplačna dostava za nakupe nad 49,99€.
Možnost obročnega plačila
Možnost plačila po povzetju

Prikaz vseh 24 rezultatov

  • ABECEDA MALE TISKANE ČRKE

    9.99

    Po Montessori pedagogiki

    V kompletu je 25 malih tiskanih črk slovenske abecede.

    Črke so obarvane v dveh barvah, da otrok loči razliko med samoglasniki in soglasniki.

    Črke se lahko uporabljajo samostojno ali kot dopolnitev pomične abecede.

     

  • ABECEDA VELIKE TISKANE ČRKE

    12.99

    Po Montessori pedagogiki

    V kompletu je 25 malih tiskanih črk slovenske abecede.

    Črke so obarvane v dveh barvah, da otrok loči razliko med samoglasniki in soglasniki.

    Črke se lahko uporabljajo samostojno ali kot dopolnitev pomične abecede.

  • LESENE DOMINE SADJE ANGLEŠKE

    36.50

     

    Domino za najmlajše? Tu so domine s sličicami, prilagojene za najmlajše otroke, saj so večje od običajnih in imajo primernejše motive, po njih pa bodo radi posegli tudi ostali člani družine. Ob vsakem motivu pa je napisano tudi angleško ime sadja, da se bodo malčki učili skozi igro.

    Komplet vsebuje 28 domin iz bukovega lesa, ki imajo vgravirane motive in niso premazane z nobenim sredstvom. Domine so shranjene v kartonski škatli.

     

     

    Domine so narejene iz posebej izbranega bukovega lesa. Masiven les je poseben, ker tudi ohrani lastnosti drevesa – toplino in aromo.

    Domin so krašene z lasersko graviranimi simboli sadja, kar še pripomore k naravnemu videzu.

     

  • LESENE KOCKE S ČRKAMI

    17.90

    Kocke s črkami so lahko poučna igrača ali pa zabaven učni pripomoček, ki bo navdušil Vas in Vašega otroka. Otroci bodo ob igri spoznali črke in začeli tvoriti svoje prve besede in stavke. Izdelane so iz lipovega lesa, tako da so lahke in svetle. Količina posameznih črk je znanstveno določena, tako da lahko sestavite kar se da dolge besede in povedi.

    V kompletu je 25 lesenih kock, ki so potiskane s črkami in 2 kocki z ločili. Kocke so shranjene v bombažni vrečki.

     

  • LEŽEČA OSMICA

    20.99

    Izdelek se priporoča za vaje otrok v prvi triadi OŠ.

    Material za razvoj:

    pozornosti,

    koncentracije,

    vizualne percepcije,

    okolomotorike (delovanje roke in očesa). Delovanje navzgor, navzdol, levo in desno,

    spretnost prečkanja sredinskega polja (pomembno za učenje branja in pisanja, za koncentrirano sledenje pouku in domače učenje).

    Z njeno uporabo se:

    umirja um,

    krepi periferna percepcija,

    lateralizacija gibanja (prehod centralne črte telesa, ki omogoča vez med hemisferama – leva in desna stran),

    izboljša pisavo, rokopis,

    razvija dominanco roke.

    Zelo primeren pripomoček za otroke z:

    disleksijo,

    disgrafijo (motnja na ravni rokopisnega pisanja),

    dispraksijo,

    pri težavah pisanja (če otrok črke preveč krivi v eno stran, če obrača papir pri pisanju),

    pri pomanjkanju koncentracije.

    Ležeča osmica je nepogrešljiv pripomoček za vaje gibov, ki so nujno potrebni za razvoj leve in desne strani možganov. Pomaga pri razvoju sinaps v možganih in povezuje delovanje leve in desne strani možganov.

    Uporaba:

    S frnikolo, pisalom, manjšo igračko otrok potuje po vdolbinici plošče in tako aktivira delovanje obeh strani možganov.

    Dejavnost z leseno ležečo osmico je osnova za izvajanje Brain Gym aktivnosti.

    Izdelek se priporoča za vaje otrok v prvi triadi OŠ

    .

     

  • MALE TISKANE ČRKE Z BRUSNIM PAPIRJEM – peščena abeceda

    51.99

    Po Montessori pedagogiki

    Črke z brusnim papirjem so idealen način, da otrok spoznava črke – vizualno in taktilno.

    Vsaka črka ima označeno začetno točko, ki otroku pomaga, da se nauči kako pravilno oblikovati črko.

    Samoglasniki in soglasniki so različnih barv, kar pomaga otroku prepoznavati razlike med njimi.

    Proizvod je sestavljen iz 25 črk slovenske abecede in lesene škatle za shranjevanje.

    Za optimalno uporabo se priporoča lesena podloga, ki otroku služi za vpisovanje črk v droben material (polenta, zdrob…).  Najdeš jo tukaj:

    https://pomagajmi.si/izdelek/podloga-za-pisanje/

     

     

     

  • PLOŠČA ZA RAZVOJ BILATERALNE KOORDINACIJE – KROG

    20.99

    Tehniko Braingym je leta 1969 izumil znanstvenik Paul Dennison. To je gimnastika za možgane.  Namen programa je v celoti aktivirati možgane za učenje z uporabo gibanja. Tehnika se je razvijala še naprej in vodila do pripomočkov za bilateralizacijo, torej povezovanje leve in desnih strani možganov ter spodbujanje razvoja čim več nastanka novih sinaps v možganih.Tako kot Ležeča osmica imajo tudi te plošče pozitiven učinek na lateralizacijo gibanja (prečkanje osrednje črte telesa, ki omogoča boljše povezave med levo in desno stranjo možganov) in pozitivno vplivajo na razvoj:

    fine motorike,

    pisanja in njegovih veščin,

    povečanja in izboljšanja koncentracije in pozornosti.

    V  času, ko ni veliko časa za naravno zaporedje razvoja otrok in se v vseh stvareh hiti, te plošče pomagajo tudi otrokom, ki so preskočili določene faze razvoja (npr. plazenje) in se posledice  kasneje (najpogosteje v šolskem obdobju) odražajo v  s pomanjkanjem pozornosti in nezmožnosti, da se otrok osredotoča na določene naloge.

    Dvostranske tablice nimajo omejitve staranja in se lahko uporabljajo v predšolskem obdobju, kot pomoč v šolskem obdobju, pa tudi za odrasle, kadar se počutijo preobremenjene, živčne in utrujene od vsakodnevnih obveznosti.

    KAKO UPORABLJATI?

    Postavite ploščo pred vas na mizo, postavite roke na končni točki na obeh straneh. Levo vodilo primite z levo in desno vodilo z desno roko. Vodila vodite z obema rokama hkrati do zadnje točke in nazaj.

    Po tem korak lahko vajo otežite s prečkanjem rok tako, da z levo vodite desno vodilo in obratno. Da stvar še bolj otežite opravljajte naloge z zaprtimi očmi.

    Cilj je vedno delati z obema rokama hkrati.

  • PLOŠČA ZA RAZVOJ BILATERALNE KOORDINACIJE – LABIRINT

    20.99

    Tehniko Braingym je leta 1969 izumil znanstvenik Paul Dennison. To je gimnastika za možgane.  Namen programa je v celoti aktivirati možgane za učenje z uporabo gibanja. Tehnika se je razvijala še naprej in vodila do pripomočkov za bilateralizacijo, torej povezovanje leve in desnih strani možganov ter spodbujanje razvoja čim več nastanka novih sinaps v možganih. Tako kot Ležeča osmica imajo tudi te plošče pozitiven učinek na lateralizacijo gibanja (prečkanje osrednje črte telesa, ki omogoča boljše povezave med levo in desno stranjo možganov) in pozitivno vplivajo na razvoj:

    fine motorike,

    pisanja in njegovih veščin,

    povečanja in izboljšanja koncentracije in pozornosti.

    V  času, ko ni veliko časa za naravno zaporedje razvoja otrok in se v vseh stvareh hiti, te plošče pomagajo tudi otrokom, ki so preskočili določene faze razvoja (npr. plazenje) in se posledice  kasneje (najpogosteje v šolskem obdobju) odražajo v  s pomanjkanjem pozornosti in nezmožnosti, da se otrok osredotoča na določene naloge.

    Dvostranske tablice nimajo omejitve staranja in se lahko uporabljajo v predšolskem obdobju, kot pomoč v šolskem obdobju, pa tudi za odrasle, kadar se počutijo preobremenjene, živčne in utrujene od vsakodnevnih obveznosti.

    KAKO UPORABLJATI?

    Postavite ploščo pred vas na mizo, postavite roke na končni točki na obeh straneh. Levo vodilo primite z levo in desno vodilo z desno roko. Vodila vodite z obema rokama hkrati do zadnje točke in nazaj.

    Po tem korak lahko vajo otežite s prečkanjem rok tako, da z levo vodite desno vodilo in obratno. Da stvar še bolj otežite opravljajte naloge z zaprtimi očmi.

    Cilj je vedno delati z obema rokama hkrati.

  • PLOŠČA ZA RAZVOJ BILATERALNE KOORDINACIJE – MOŽGANI

    20.99

    Tehniko Braingym je leta 1969 izumil znanstvenik Paul Dennison. To je gimnastika za možgane.  Namen programa je v celoti aktivirati možgane za učenje z uporabo gibanja. Tehnika se je razvijala še naprej in vodila do pripomočkov za bilateralizacijo, torej povezovanje leve in desnih strani možganov ter spodbujanje razvoja čim več nastanka novih sinaps v možganih. Tako kot Ležeča osmica imajo tudi te plošče pozitiven učinek na lateralizacijo gibanja (prečkanje osrednje črte telesa, ki omogoča boljše povezave med levo in desno stranjo možganov) in pozitivno vplivajo na razvoj:

    fine motorike,

    pisanja in njegovih veščin,

    povečanja in izboljšanja koncentracije in pozornosti.

    V  času, ko ni veliko časa za naravno zaporedje razvoja otrok in se v vseh stvareh hiti, te plošče pomagajo tudi otrokom, ki so preskočili določene faze razvoja (npr. plazenje) in se posledice  kasneje (najpogosteje v šolskem obdobju) odražajo v  s pomanjkanjem pozornosti in nezmožnosti, da se otrok osredotoča na določene naloge.

    Dvostranske tablice nimajo omejitve staranja in se lahko uporabljajo v predšolskem obdobju, kot pomoč v šolskem obdobju, pa tudi za odrasle, kadar se počutijo preobremenjene, živčne in utrujene od vsakodnevnih obveznosti.

    KAKO UPORABLJATI?

    Postavite ploščo pred vas na mizo, postavite roke na končni točki na obeh straneh. Levo vodilo primite z levo in desno vodilo z desno roko. Vodila vodite z obema rokama hkrati do zadnje točke in nazaj.

    Po tem korak lahko vajo otežite s prečkanjem rok tako, da z levo vodite desno vodilo in obratno. Da stvar še bolj otežite opravljajte naloge z zaprtimi očmi.

    Cilj je vedno delati z obema rokama hkrati.

  • PLOŠČA ZA RAZVOJ BILATERALNE KOORDINACIJE – SRCE

    20.99

    Tehniko Braingym je leta 1969 izumil znanstvenik Paul Dennison. To je gimnastika za možgane.  Namen programa je v celoti aktivirati možgane za učenje z uporabo gibanja. Tehnika se je razvijala še naprej in vodila do pripomočkov za bilateralizacijo, torej povezovanje leve in desnih strani možganov ter spodbujanje razvoja čim več nastanka novih sinaps v možganih. Tako kot Ležeča osmica imajo tudi te plošče pozitiven učinek na lateralizacijo gibanja (prečkanje osrednje črte telesa, ki omogoča boljše povezave med levo in desno stranjo možganov) in pozitivno vplivajo na razvoj:

    fine motorike,

    pisanja in njegovih veščin,

    povečanja in izboljšanja koncentracije in pozornosti.

    V  času, ko ni veliko časa za naravno zaporedje razvoja otrok in se v vseh stvareh hiti, te plošče pomagajo tudi otrokom, ki so preskočili določene faze razvoja (npr. plazenje) in se posledice  kasneje (najpogosteje v šolskem obdobju) odražajo v  s pomanjkanjem pozornosti in nezmožnosti, da se otrok osredotoča na določene naloge.

    Dvostranske tablice nimajo omejitve staranja in se lahko uporabljajo v predšolskem obdobju, kot pomoč v šolskem obdobju, pa tudi za odrasle, kadar se počutijo preobremenjene, živčne in utrujene od vsakodnevnih obveznosti.

    KAKO UPORABLJATI?

    Postavite ploščo pred vas na mizo, postavite roke na končni točki na obeh straneh. Levo vodilo primite z levo in desno vodilo z desno roko. Vodila vodite z obema rokama hkrati do zadnje točke in nazaj.

    Po tem korak lahko vajo otežite s prečkanjem rok tako, da z levo vodite desno vodilo in obratno. Da stvar še bolj otežite opravljajte naloge z zaprtimi očmi.

    Cilj je vedno delati z obema rokama hkrati.

  • PLOŠČA ZA VAJE BILATERALNE KOORDINACIJE – KVADRAT

    20.99

    Tehniko Braingym je leta 1969 izumil znanstvenik Paul Dennison. To je gimnastika za možgane.  Namen programa je v celoti aktivirati možgane za učenje z uporabo gibanja. Tehnika se je razvijala še naprej in vodila do pripomočkov za bilateralizacijo, torej povezovanje leve in desnih strani možganov ter spodbujanje razvoja čim več nastanka novih sinaps v možganih. Tako kot Ležeča osmica imajo tudi te plošče pozitiven učinek na lateralizacijo gibanja (prečkanje osrednje črte telesa, ki omogoča boljše povezave med levo in desno stranjo možganov) in pozitivno vplivajo na razvoj:

    fine motorike,

    pisanja in njegovih veščin,

    povečanja in izboljšanja koncentracije in pozornosti.

    V  času, ko ni veliko časa za naravno zaporedje razvoja otrok in se v vseh stvareh hiti, te plošče pomagajo tudi otrokom, ki so preskočili določene faze razvoja (npr. plazenje) in se posledice  kasneje (najpogosteje v šolskem obdobju) odražajo s pomanjkanjem pozornosti in nezmožnosti, da se otrok osredotoča na določene naloge.

    Dvostranske tablice nimajo omejitve staranja in se lahko uporabljajo v predšolskem obdobju, kot pomoč v šolskem obdobju, pa tudi za odrasle, kadar se počutijo preobremenjene, živčne in utrujene od vsakodnevnih obveznosti.

    KAKO UPORABLJATI?

    Postavite ploščo pred vas na mizo, postavite roke na končni točki na obeh straneh. Levo vodilo primite z levo in desno vodilo z desno roko. Vodila vodite z obema rokama hkrati do zadnje točke in nazaj.

    Po tem korak lahko vajo otežite s prečkanjem rok tako, da z levo vodite desno vodilo in obratno. Da stvar še bolj otežite opravljajte naloge z zaprtimi očmi.

    Cilj je vedno delati z obema rokama hkrati.

  • PLOŠČE ZA RAZVOJ BILATERALNE KOORDINACIJE – KOMPLET

    89.99

    Tehniko Braingym je leta 1969 izumil znanstvenik Paul Dennison. To je gimnastika za možgane.  Namen programa je v celoti aktivirati možgane za učenje z uporabo gibanja. Tehnika se je razvijala še naprej in vodila do pripomočkov za bilateralizacijo, torej povezovanje leve in desnih strani možganov ter spodbujanje razvoja čim več nastanka novih sinaps v možganih. Tako kot Ležeča osmica imajo tudi te plošče pozitiven učinek na lateralizacijo gibanja (prečkanje osrednje črte telesa, ki omogoča boljše povezave med levo in desno stranjo možganov) in pozitivno vplivajo na razvoj:

    fine motorike,

    pisanja in njegovih veščin,

    povečanja in izboljšanja koncentracije in pozornosti.

    V  času, ko ni veliko časa za naravno zaporedje razvoja otrok in se v vseh stvareh hiti, te plošče pomagajo tudi otrokom, ki so preskočili določene faze razvoja (npr. plazenje) in se posledice  kasneje (najpogosteje v šolskem obdobju) odražajo v  s pomanjkanjem pozornosti in nezmožnosti, da se otrok osredotoča na določene naloge.

    Dvostranske tablice nimajo omejitve staranja in se lahko uporabljajo v predšolskem obdobju, kot pomoč v šolskem obdobju, pa tudi za odrasle, kadar se počutijo preobremenjene, živčne in utrujene od vsakodnevnih obveznosti.

    KAKO UPORABLJATI?

    Postavite ploščo pred vas na mizo, postavite roke na končni točki na obeh straneh. Levo vodilo primite z levo in desno vodilo z desno roko. Vodila vodite z obema rokama hkrati do zadnje točke in nazaj.

    Po tem korak lahko vajo otežite s prečkanjem rok tako, da z levo vodite desno vodilo in obratno. Da stvar še bolj otežite opravljajte naloge z zaprtimi očmi.

    Cilj je vedno delati z obema rokama hkrati.

    V kompletu:

    tabla krog

    srce

    kvadrat

    možgani

    labirint

     

  • PLOŠČICE ZA VAJE PISANJA – GRAFOMOTORIKO

    30.99

    Ploščice so idealne za vaje pisanja že pred vstopom otroka v šolo. Otrok s prstom prehaja preko črne linije in tako vadi prve gibe, ki so tako zelo pomembni, ko otrok pričenja s pisanjem. Potrebna je pravilna gibljivost v zapestju, da otrok lahko usvaja pravilne tehnike pisanja.

    Otroku ponudite, da po vaji na ploščici enako izvede v drobnem pesku (mivka), moki ali kakšnem podobnem drobnem materialu.

    Vaje lahko otrok opravlja kar na kakšnem pladnju ali pa pri nas kupite podlogo za pisanje.

    Ploščice se lahko uporabljajo za vaje vodoravno in navpično.

    V kompletu je 16 ploščic, ki so zložene v lični leseni škatli. Podloga za pisanje ni sestavni del tega izdelka.

  • PLOŠČICE ZA VAJE PISANJA S PODLOGO – KOMPLET

    39.99
    KOMPLET 16 PLOŠČIC ZA VAJE PISANJA IN PODLOGA ZA PISANJE 

    Ploščice so idealne za vaje pisanja že pred vstopom otroka v šolo. Otrok s prstom prehaja preko črne linije in tako vadi prve gibe, ki so tako zelo pomembni, ko otrok pričenja s pisanjem. Potrebna je pravilna gibljivost v zapestju, da otrok lahko usvaja pravilne tehnike pisanja.

    Otroku ponudite, da po vaji na ploščici enako izvede v drobnem pesku (mivka), zdrobu, polenti.. ali kakšnem podobnem drobnem materialu. Ploščice se uporabljajo za vaje vodoravno in navpično.

    V kompletu je 16 ploščic, ki so zložene v lični leseni škatli in podloga za pisanje, ki jo lahko uporabljate za grafomotorne plošče, lahko pa za številke in črke iz brusnega papirja.

     

  • PODLOGA ZA PISANJE

    16.99

    Podloga za pisanje, ki jo lahko uporabljate za grafomotorne plošče, lahko za številke in črke iz brusnega papirja.

    Grafomotorne plošče se naročijo posebej.
    V podlogo se nasuje zdrob ali polenta, da vanjo otrok s prsti piše potrebne črke, številke, znake…

  • POMIČNA ABECEDA – MALE TISKANE ČRKE

    66.99

    Po Montessori pedagogiki

    S pomično abecedo otrok spoznava oblike črk, s katerimi oblikuje besede in stavke. Črke so prilagojene slovenski abecedi.

    V leseni škatli je 5 kom. vsake črke, ki so obarvane v dve različni barvi.

    Samoglasniki so modri, soglasniki rdeči.

    Tako otrok spontano prepoznava razliko med samoglasnikom in soglasnikom.

     

  • POMIČNA ABECEDA VELIKE TISKANE ČRKE

    74.99

    Po Montessori pedagogiki

    S pomično abecedo otrok spoznava oblike črk, s katerimi oblikuje besede in stavke. Črke so prilagojene slovenski abecedi.

    V leseni škatli je 5 kom. vsake črke, ki so obarvane v dve različni barvi.

    Samoglasniki so modri, soglasniki rdeči.

    Tako otrok spontano prepoznava razliko med samoglasnikom in soglasnikom.

  • ŠABLONE ZA RISANJE

    49.99

    Kako pomagati svojemu otroku?

    S šablonami bo otrok usvajal prve prijeme barvic, svinčnikov. Z uporabo šablon se bo naučil kontrolirati pisala tako, da bo vlekel ravne črte in krivulje po šabloni.

    Ob tem bo izvajal podobne gibe in poteze, ki jih bo kasneje uporabljal pri pisanju.

    V kompletu sta dve podlogi (vsaka s petimi šablonami 14 krat 14 cm -krog, oval, kvadrat, trikotnik…) in podloga za barvice in okvir.

     

  • SESTAVLJANKA ABECEDA – MAJHNE TISKANE ČRKE

    22.99

    PO MONTESSORI PEDAGOGIKI

    Otrok s sestavljanko spoznava obliko majhnih tiskanih črk, ki so pomembne za branje.

    Spoznava razliko med soglasniki in samoglasniki, ki so tudi različno pobarvani.

     

  • SESTAVLJANKA ABECEDA – VELIKE TISKANE ČRKE

    25.99

    Po MONTESSORI PEDAGOGIKI

    S to sestavljanko otrok spoznava velike tiskane črke.

    Spoznava razliko med samoglasniki in soglasniki, ki so obarvani z različnima barvama.

  • VODILA ZA ZAČETNO PISANJE – KOMPLET 4 kom.

    52.99

    S premikanjem čepka v vodilu po narejeni liniji (utor) otrok razvija koordinacijo oko-roka. S temi vajami se uči gibov in vadi fino motoriko, kar je izredno pomembno pri pisanju. Vaje mu omogočajo razgibavanje v zapestju, da ne prihaja do težav s koordinacijo gibov, kar je pogosta težava, ko otrok pričenja s pisanjem. Pripomoček je odličen za razvoj grafomotorike.

  • VODILO ZA ZAČETNO PISANJE

    14.99

    S premikanjem čepka v vodilu po narejeni liniji (utor) otrok razvija koordinacijo oko-roka. S temi vajami se uči gibov in vadi fino motoriko, kar je izredno pomembno pri pisanju. Vaje mu omogočajo razgibavanje v zapestju, da ne prihaja do težav s koordinacijo gibov, kar je pogosta težava, ko otrok pričenja s pisanjem. Pripomoček je odličen za razvoj grafomotorike.

  • VODILO ZA ZAČETNO PISANJE 2

    14.99

    S premikanjem čepka v vodilu po narejeni liniji (utor) otrok razvija koordinacijo oko-roka. S temi vajami se uči gibov in vadi fino motoriko, kar je izredno pomembno pri pisanju. Vaje mu omogočajo razgibavanje v zapestju, da ne prihaja do težav s koordinacijo gibov, kar je pogosta težava, ko otrok pričenja s pisanjem. Pripomoček je odličen za razvoj grafomotorike.

  • VODILO ZA ZAČETNO PISANJE 3

    14.99

    S premikanjem čepka v vodilu po narejeni liniji (utor) otrok razvija koordinacijo oko-roka. S temi vajami se uči gibov in vadi fino motoriko, kar je izredno pomembno pri pisanju. Vaje mu omogočajo razgibavanje v zapestju, da ne prihaja do težav s koordinacijo gibov, kar je pogosta težava, ko otrok pričenja s pisanjem. Pripomoček je odličen za razvoj grafomotorike.