/** * The Header for our theme * * Displays all of the section and everything up till
* * @package WordPress * @subpackage Templatemela */ ?> Branje in pisanje - POMAGAJ MI Z IGRO DO ZNANJA

Ležeča osmica 2

Branje in pisanje

Brezplačna dostava za nakupe nad 49,99€.
Možnost obročnega plačila
Možnost plačila po povzetju

Prikazovanje 1–30 od 45 rezultatov

  • Ležeča osmica 2

    36.50

    BrainGym osmica spada med enega izmed najbolj pomembnih pripomočkov, ki izboljšujejo otrokov razvoj.
    Izdelek pa ni namenjen samo otrokom, ampak vsem, ki si želijo in potrebujejo možgansko telovadbo.
    Največja prednost izdelka je v njegovi obliki. Ko žogica potuje od leve proti desni strani, se izmenjaje vključujeta leva in desna stran možganov.
    Ko je kroglica na levi strani,ima več dela desna stran, ko je na desni strani pa leva polovica možganov.
    Za konstantno kroženje kroglice pa se je potrebno kar potruditi.
    Osmici je priložena kroglica, pakirana je v kartonasti škatli.

  • Logopedska igra majhna

    69.99

    Logopedska igra s karticami (v slovenskem jeziku) za opravljanje vaj artikulacijske gimnastike

  • (S)poznam pisane črke – priročnik in delovni zvezek

    29.99

    Priročnik za učenje in utrjevanje pisanih črk.

    V poplavi številnih učbenikov, priročnikov in delovnih zvezkov o opismenjevanju avtorica ni našla gradiva, ki bi ji kot učiteljici pomagalo pri učenju pisanih črk v točno določenem zaporedju in s primernimi besedili. Prav zato se je odločila, da napiše priročnik in ga preizkusi tudi v praksi.

    Priročnik je razdeljen na dva dela.

    V prvem delu so v določenem zaporedju (opisano v naslednjem odstavku) zapisane črke, vaje obravnavane črke in vaje obravnavane črke v kombinaciji že usvojenih črk.

    V drugem delu pa so zapisani predlogi vaj prepisa besedil, branja besedil, dopolnjevanja povedi, iskanja besed in iskanja povedi. Naloge so razdeljene v tri sklope.

    Prvi sklop vaj vsebuje vaje s črkami, ki se jih piše v spodnji polovici črtovja (npr. a, n, s, r …).

    Drugi sklop vaj vsebuje črke, ki se jih piše v spodnji polovici črtovja in tistih, ki se jih piše v celotnem črtovju (poleg a, n, s, r … še b, d, t …).

    V tretjem sklopu vaj pa najdemo še črke, ki segajo pod črtovje (npr. j, p …).

    Namenjen je učencem prve triade.

  • Abeceda male tiskane črke

    14.99

    Po Montessori pedagogiki

    V kompletu je 25 malih tiskanih črk slovenske abecede.

    Črke so obarvane v dveh barvah, da otrok loči razliko med samoglasniki in soglasniki.

    Črke se lahko uporabljajo samostojno ali kot dopolnitev pomične abecede.

     

  • Abeceda velike tiskane črke

    17.99

    Po Montessori pedagogiki

    V kompletu je 25 malih tiskanih črk slovenske abecede.

    Črke so obarvane v dveh barvah, da otrok loči razliko med samoglasniki in soglasniki.

    Črke se lahko uporabljajo samostojno ali kot dopolnitev pomične abecede.

  • Antistresna žogica za trening mišic rok

    2.99

    Žogica z učinkom mehurčkov

    Kot žaba, ki napihne svoja lica, ko pritisnete na mrežno žogico, nastanejo izbokline v obliki mehurčkov različnih barv. To ni samo fascinantno in zabavno!  Z uporabo žogice se trenira tudi mišice rok. 
    Uporaba se priporoča za vse generacije.

     

  • Držalo za pisanje

    1.49

    držalo za pisalo

    Številka artikla: 120008

    Ergonomsko držalo za pisalo, ki omogoča sproščeno pisanje desničarjem in levičarjem.

    Material je sestavljen iz prožne mehke gume, ki se še posebej dobro prilagaja prstom in se lahko pritrdi na skoraj vsak peresnik.

  • Jezikovne (montessori) domače kartice sadje

    9.99

    Spoznavanje sadja in širjenja besedišča s pomočjo jezikovnih kartic, ki so poznane v montessori pedagogiki.  Kartice (imenujemo jih tudi nomenklaturne) služijo za učenje novih pojmov na vseh področjih montessori kurikuluma.

    v kompletu so:

    • kontrolne kartic s sliko in imenom, ki služijo otrokovemu samostojnemu popravljanju napak)
    • kartica s sliko
    • kartica z nazivom

    Po vzoru kontrolne kartice otrok poišče ustrezno kartico s sliko in opisom.

  • Jezikovne (montessori) kartice divje živali

    9.99

    Spoznavanje divjih živali in širjenja besedišča s pomočjo jezikovnih kartic, ki so poznane v montessori pedagogiki.  Kartice (imenujemo jih tudi nomenklaturne) služijo za učenje novih pojmov na vseh področjih montessori kurikuluma.

    v kompletu so:

    • kontrolne kartic s sliko in imenom, ki služijo otrokovemu samostojnemu popravljanju napak)
    • kartica s sliko
    • kartica z nazivom

    Po vzoru kontrolne kartice otrok poišče ustrezno kartico s sliko in opisom.

  • Jezikovne (montessori) kartice dvoživke

    9.99

     

    Spoznavanje dvoživk in širjenja besedišča s pomočjo jezikovnih kartic, ki so poznane v montessori pedagogiki.  Kartice (imenujemo jih tudi nomenklaturne) služijo za učenje novih pojmov na vseh področjih montessori kurikuluma.

    v kompletu so:

    • kontrolne kartic s sliko in imenom, ki služijo otrokovemu samostojnemu popravljanju napak)
    • kartica s sliko
    • kartica z nazivom

    Po vzoru kontrolne kartice otrok poišče ustrezno kartico s sliko in opisom.

     

  • Jezikovne (montessori) kartice gozdne živali

    9.99

    Spoznavanje gozdnih živali in širjenja besedišča s pomočjo jezikovnih kartic, ki so poznane v montessori pedagogiki.  Kartice (imenujemo jih tudi nomenklaturne) služijo za učenje novih pojmov na vseh področjih montessori kurikuluma.

    v kompletu so:

    • kontrolne kartic s sliko in imenom, ki služijo otrokovemu samostojnemu popravljanju napak)
    • kartica s sliko
    • kartica z nazivom

    Po vzoru kontrolne kartice otrok poišče ustrezno kartico s sliko in opisom.

  • Jezikovne (montessori) kartice morske živali

    9.99

    Spoznavanje morskih prebivalcev in širjenja besedišča s pomočjo jezikovnih kartic, ki so poznane v montessori pedagogiki.  Kartice (imenujemo jih tudi nomenklaturne) služijo za učenje novih pojmov na vseh področjih montessori kurikuluma.

    v kompletu so:

    • kontrolne kartic s sliko in imenom, ki služijo otrokovemu samostojnemu popravljanju napak)
    • kartica s sliko
    • kartica z nazivom

    Po vzoru kontrolne kartice otrok poišče ustrezno kartico s sliko in opisom.

  • Jezikovne (montessori) kartice tropsko sadje

    9.99

    Spoznavanje tropskega sadja in širjenja besedišča s pomočjo jezikovnih kartic, ki so poznane v montessori pedagogiki.  Kartice (imenujemo jih tudi nomenklaturne) služijo za učenje novih pojmov na vseh področjih montessori kurikuluma.

    v kompletu so:

    • kontrolne kartic s sliko in imenom, ki služijo otrokovemu samostojnemu popravljanju napak)
    • kartica s sliko
    • kartica z nazivom

    Po vzoru kontrolne kartice otrok poišče ustrezno kartico s sliko in opisom.

  • Jezikovne (montessori) kartice živali na kmetiji

    9.99

    Spoznavanje živali na kmetiji  in širjenja besedišča s pomočjo jezikovnih kartic, ki so poznane v montessori pedagogiki.  Kartice (imenujemo jih tudi nomenklaturne) služijo za učenje novih pojmov na vseh področjih montessori kurikuluma.

    v kompletu so:

    • kontrolne kartic s sliko in imenom, ki služijo otrokovemu samostojnemu popravljanju napak)
    • kartica s sliko
    • kartica z nazivom

    Po vzoru kontrolne kartice otrok poišče ustrezno kartico s sliko in opisom.

  • Jezikovne kartice (montessori) domača zelenjava

    9.99

    Spoznavanje domače zelenjave in širjenja besedišča s pomočjo jezikovnih kartic, ki so poznane v montessori pedagogiki.  Kartice (imenujemo jih tudi nomenklaturne) služijo za učenje novih pojmov na vseh področjih montessori kurikuluma.

    v kompletu so:

    • kontrolne kartic s sliko in imenom, ki služijo otrokovemu samostojnemu popravljanju napak)
    • kartica s sliko
    • kartica z nazivom

    Po vzoru kontrolne kartice otrok poišče ustrezno kartico s sliko in opisom.

  • Jezikovne kartice (montessori) zelišča

    9.99

    Spoznavanje  zelišč in širjenja besedišča s pomočjo jezikovnih kartic, ki so poznane v montessori pedagogiki.  Kartice (imenujemo jih tudi nomenklaturne) služijo za učenje novih pojmov na vseh področjih montessori kurikuluma.

    v kompletu so:

    • kontrolne kartic s sliko in imenom, ki služijo otrokovemu samostojnemu popravljanju napak)
    • kartica s sliko
    • kartica z nazivom

    Po vzoru kontrolne kartice otrok poišče ustrezno kartico s sliko in opisom.

  • Jezikovne kartice drevesa – iglavci

    15.99

    Spoznavanje dreves iglavcev, njihovih plodov, lubja in širjenja besedišča s pomočjo jezikovnih kartic, ki so poznane v montessori pedagogiki.  Kartice (imenujemo jih tudi nomenklaturne) služijo za učenje novih pojmov na vseh področjih montessori kurikuluma.

    v kompletu so:

    • kontrolne kartice s sliko in imenom, ki služijo otrokovemu samostojnemu popravljanju napak)
    • kartica s sliko
    • kartica z nazivom

    Po vzoru kontrolne kartice otrok poišče ustrezno kartico s sliko in opisom.

  • Jezikovne kartice drevesa – listavci

    15.99

    Spoznavanje dreves, njihovih plodov, listov in širjenja besedišča s pomočjo jezikovnih kartic, ki so poznane v montessori pedagogiki.  Kartice (imenujemo jih tudi nomenklaturne) služijo za učenje novih pojmov na vseh področjih montessori kurikuluma.

    v kompletu so:

    • kontrolne kartice s sliko in imenom, ki služijo otrokovemu samostojnemu popravljanju napak)
    • kartica s sliko
    • kartica z nazivom

    Po vzoru kontrolne kartice otrok poišče ustrezno kartico s sliko in opisom.

  • Jezikovne kartice prometni znaki

    15.99
    Najnižja cena za obdobje zadnjih 30 dni: 15.99

    Poskrbimo, da bodo otroci varni v prometu!

     

    Spoznavanje  prometnih znakov in širjenja besedišča s pomočjo jezikovnih kartic, ki so poznane v montessori pedagogiki.  Kartice (imenujemo jih tudi nomenklaturne) služijo za učenje novih pojmov na vseh področjih montessori kurikuluma.

    v kompletu so:

    • kontrolne kartice s sliko in imenom, ki služijo otrokovemu samostojnemu popravljanju napak)
    • kartica s sliko
    • kartica z nazivom

    Po vzoru kontrolne kartice otrok poišče ustrezno kartico s sliko in opisom.

  • Jezikovne kartice sadna drevesa

    15.99

    Spoznavanje sadnih dreves, njihovih plodov in širjenja besedišča s pomočjo jezikovnih kartic, ki so poznane v montessori pedagogiki.  Kartice (imenujemo jih tudi nomenklaturne) služijo za učenje novih pojmov na vseh področjih montessori kurikuluma.

    v kompletu so:

    • kontrolne kartice s sliko in imenom, ki služijo otrokovemu samostojnemu popravljanju napak)
    • kartica s sliko
    • kartica z nazivom

    Po vzoru kontrolne kartice otrok poišče ustrezno kartico s sliko in opisom.

  • Kartice nasprotja

    19.99

     

    Prepoznaj nasprotja, s katerimi se srečuješ vsak dan.

    Je avto velik ali majhen?

    Je žlica čista ali umazana?

    Ločiš med novim in starim?

     

    Izbrana so nasprotja, ki jih poznamo iz lastnega doživljajskega sveta, na primer veliko – majhno, dol – gor, visoko – nizko…

    Med osnovna nasprotja pa so primešana tudi težje doumljiva nasprotja, kot so staro – novo, dan – noč, daleč – blizu. Mešan izbor omogoča staršem, da se prilagodijo malčkovi razvojni stopnji in zmožnosti razumevanja težavnejših konceptov.
    Kartice vabijo k pogovoru in pripovedovanju, ki ni nujno povezano z nasprotji.

    Na primer ugibanje, kdo živi v visoki stolpnici in kdo v nizki hišici.

  • Lesene kocke s črkami

    19.50

    Kocke s črkami so lahko poučna igrača ali pa zabaven učni pripomoček, ki bo navdušil Vas in Vašega otroka. Otroci bodo ob igri spoznali črke in začeli tvoriti svoje prve besede in stavke. Izdelane so iz lipovega lesa, tako da so lahke in svetle. Količina posameznih črk je znanstveno določena, tako da lahko sestavite kar se da dolge besede in povedi.

    V kompletu je 25 lesenih kock, ki so potiskane s črkami in 2 kocki z ločili. Kocke so shranjene v bombažni vrečki.

     

  • Ležeča osmica

    23.99

    Izdelek se priporoča za vaje otrok v prvi triadi OŠ.

    Material za razvoj:

    pozornosti,

    koncentracije,

    vizualne percepcije,

    okolomotorike (delovanje roke in očesa). Delovanje navzgor, navzdol, levo in desno,

    spretnost prečkanja sredinskega polja (pomembno za učenje branja in pisanja, za koncentrirano sledenje pouku in domače učenje).

    Z njeno uporabo se:

    umirja um,

    krepi periferna percepcija,

    lateralizacija gibanja (prehod centralne črte telesa, ki omogoča vez med hemisferama – leva in desna stran),

    izboljša pisavo, rokopis,

    razvija dominanco roke.

    Zelo primeren pripomoček za otroke z:

    disleksijo,

    disgrafijo (motnja na ravni rokopisnega pisanja),

    dispraksijo,

    pri težavah pisanja (če otrok črke preveč krivi v eno stran, če obrača papir pri pisanju),

    pri pomanjkanju koncentracije.

    Ležeča osmica je nepogrešljiv pripomoček za vaje gibov, ki so nujno potrebni za razvoj leve in desne strani možganov. Pomaga pri razvoju sinaps v možganih in povezuje delovanje leve in desne strani možganov.

    Uporaba:

    S frnikolo, pisalom, manjšo igračko otrok potuje po vdolbinici plošče in tako aktivira delovanje obeh strani možganov.

    Dejavnost z leseno ležečo osmico je osnova za izvajanje Brain Gym aktivnosti.

    Izdelek se priporoča za vaje otrok v prvi triadi OŠ

    .

     

  • Male tiskane črke z brusnim papirjem – peščena abeceda

    51.99

    Po Montessori pedagogiki

    Črke z brusnim papirjem so idealen način, da otrok spoznava črke – vizualno in taktilno.

    Vsaka črka ima označeno začetno točko, ki otroku pomaga, da se nauči kako pravilno oblikovati črko.

    Samoglasniki in soglasniki so različnih barv, kar pomaga otroku prepoznavati razlike med njimi.

    Proizvod je sestavljen iz 25 črk slovenske abecede in lesene škatle za shranjevanje.

    Za optimalno uporabo se priporoča lesena podloga, ki otroku služi za vpisovanje črk v droben material (polenta, zdrob…).  Najdeš jo tukaj:

    https://pomagajmi.si/izdelek/podloga-za-pisanje/

     

     

     

  • Plošča za razvoj bilateralne koordinacije – krog

    21.99

    Tehniko Braingym je leta 1969 izumil znanstvenik Paul Dennison. To je gimnastika za možgane.  Namen programa je v celoti aktivirati možgane za učenje z uporabo gibanja. Tehnika se je razvijala še naprej in vodila do pripomočkov za bilateralizacijo, torej povezovanje leve in desnih strani možganov ter spodbujanje razvoja čim več nastanka novih sinaps v možganih.Tako kot Ležeča osmica imajo tudi te plošče pozitiven učinek na lateralizacijo gibanja (prečkanje osrednje črte telesa, ki omogoča boljše povezave med levo in desno stranjo možganov) in pozitivno vplivajo na razvoj:

    fine motorike,

    pisanja in njegovih veščin,

    povečanja in izboljšanja koncentracije in pozornosti.

    V  času, ko ni veliko časa za naravno zaporedje razvoja otrok in se v vseh stvareh hiti, te plošče pomagajo tudi otrokom, ki so preskočili določene faze razvoja (npr. plazenje) in se posledice  kasneje (najpogosteje v šolskem obdobju) odražajo v  s pomanjkanjem pozornosti in nezmožnosti, da se otrok osredotoča na določene naloge.

    Dvostranske tablice nimajo omejitve staranja in se lahko uporabljajo v predšolskem obdobju, kot pomoč v šolskem obdobju, pa tudi za odrasle, kadar se počutijo preobremenjene, živčne in utrujene od vsakodnevnih obveznosti.

    KAKO UPORABLJATI?

    Postavite ploščo pred vas na mizo, postavite roke na končni točki na obeh straneh. Levo vodilo primite z levo in desno vodilo z desno roko. Vodila vodite z obema rokama hkrati do zadnje točke in nazaj.

    Po tem korak lahko vajo otežite s prečkanjem rok tako, da z levo vodite desno vodilo in obratno. Da stvar še bolj otežite opravljajte naloge z zaprtimi očmi.

    Cilj je vedno delati z obema rokama hkrati.

  • Plošča za razvoj bilateralne koordinacije – labirint

    21.99

    Tehniko Braingym je leta 1969 izumil znanstvenik Paul Dennison. To je gimnastika za možgane.  Namen programa je v celoti aktivirati možgane za učenje z uporabo gibanja. Tehnika se je razvijala še naprej in vodila do pripomočkov za bilateralizacijo, torej povezovanje leve in desnih strani možganov ter spodbujanje razvoja čim več nastanka novih sinaps v možganih. Tako kot Ležeča osmica imajo tudi te plošče pozitiven učinek na lateralizacijo gibanja (prečkanje osrednje črte telesa, ki omogoča boljše povezave med levo in desno stranjo možganov) in pozitivno vplivajo na razvoj:

    fine motorike,

    pisanja in njegovih veščin,

    povečanja in izboljšanja koncentracije in pozornosti.

    V  času, ko ni veliko časa za naravno zaporedje razvoja otrok in se v vseh stvareh hiti, te plošče pomagajo tudi otrokom, ki so preskočili določene faze razvoja (npr. plazenje) in se posledice  kasneje (najpogosteje v šolskem obdobju) odražajo v  s pomanjkanjem pozornosti in nezmožnosti, da se otrok osredotoča na določene naloge.

    Dvostranske tablice nimajo omejitve staranja in se lahko uporabljajo v predšolskem obdobju, kot pomoč v šolskem obdobju, pa tudi za odrasle, kadar se počutijo preobremenjene, živčne in utrujene od vsakodnevnih obveznosti.

    KAKO UPORABLJATI?

    Postavite ploščo pred vas na mizo, postavite roke na končni točki na obeh straneh. Levo vodilo primite z levo in desno vodilo z desno roko. Vodila vodite z obema rokama hkrati do zadnje točke in nazaj.

    Po tem korak lahko vajo otežite s prečkanjem rok tako, da z levo vodite desno vodilo in obratno. Da stvar še bolj otežite opravljajte naloge z zaprtimi očmi.

    Cilj je vedno delati z obema rokama hkrati.

  • Plošča za razvoj bilateralne koordinacije – možgani

    21.99

    Tehniko Braingym je leta 1969 izumil znanstvenik Paul Dennison. To je gimnastika za možgane.  Namen programa je v celoti aktivirati možgane za učenje z uporabo gibanja. Tehnika se je razvijala še naprej in vodila do pripomočkov za bilateralizacijo, torej povezovanje leve in desnih strani možganov ter spodbujanje razvoja čim več nastanka novih sinaps v možganih. Tako kot Ležeča osmica imajo tudi te plošče pozitiven učinek na lateralizacijo gibanja (prečkanje osrednje črte telesa, ki omogoča boljše povezave med levo in desno stranjo možganov) in pozitivno vplivajo na razvoj:

    fine motorike,

    pisanja in njegovih veščin,

    povečanja in izboljšanja koncentracije in pozornosti.

    V  času, ko ni veliko časa za naravno zaporedje razvoja otrok in se v vseh stvareh hiti, te plošče pomagajo tudi otrokom, ki so preskočili določene faze razvoja (npr. plazenje) in se posledice  kasneje (najpogosteje v šolskem obdobju) odražajo v  s pomanjkanjem pozornosti in nezmožnosti, da se otrok osredotoča na določene naloge.

    Dvostranske tablice nimajo omejitve staranja in se lahko uporabljajo v predšolskem obdobju, kot pomoč v šolskem obdobju, pa tudi za odrasle, kadar se počutijo preobremenjene, živčne in utrujene od vsakodnevnih obveznosti.

    KAKO UPORABLJATI?

    Postavite ploščo pred vas na mizo, postavite roke na končni točki na obeh straneh. Levo vodilo primite z levo in desno vodilo z desno roko. Vodila vodite z obema rokama hkrati do zadnje točke in nazaj.

    Po tem korak lahko vajo otežite s prečkanjem rok tako, da z levo vodite desno vodilo in obratno. Da stvar še bolj otežite opravljajte naloge z zaprtimi očmi.

    Cilj je vedno delati z obema rokama hkrati.

  • Plošča za razvoj bilateralne koordinacije – srce

    20.99

    Tehniko Braingym je leta 1969 izumil znanstvenik Paul Dennison. To je gimnastika za možgane.  Namen programa je v celoti aktivirati možgane za učenje z uporabo gibanja. Tehnika se je razvijala še naprej in vodila do pripomočkov za bilateralizacijo, torej povezovanje leve in desnih strani možganov ter spodbujanje razvoja čim več nastanka novih sinaps v možganih. Tako kot Ležeča osmica imajo tudi te plošče pozitiven učinek na lateralizacijo gibanja (prečkanje osrednje črte telesa, ki omogoča boljše povezave med levo in desno stranjo možganov) in pozitivno vplivajo na razvoj:

    fine motorike,

    pisanja in njegovih veščin,

    povečanja in izboljšanja koncentracije in pozornosti.

    V  času, ko ni veliko časa za naravno zaporedje razvoja otrok in se v vseh stvareh hiti, te plošče pomagajo tudi otrokom, ki so preskočili določene faze razvoja (npr. plazenje) in se posledice  kasneje (najpogosteje v šolskem obdobju) odražajo v  s pomanjkanjem pozornosti in nezmožnosti, da se otrok osredotoča na določene naloge.

    Dvostranske tablice nimajo omejitve staranja in se lahko uporabljajo v predšolskem obdobju, kot pomoč v šolskem obdobju, pa tudi za odrasle, kadar se počutijo preobremenjene, živčne in utrujene od vsakodnevnih obveznosti.

    KAKO UPORABLJATI?

    Postavite ploščo pred vas na mizo, postavite roke na končni točki na obeh straneh. Levo vodilo primite z levo in desno vodilo z desno roko. Vodila vodite z obema rokama hkrati do zadnje točke in nazaj.

    Po tem korak lahko vajo otežite s prečkanjem rok tako, da z levo vodite desno vodilo in obratno. Da stvar še bolj otežite opravljajte naloge z zaprtimi očmi.

    Cilj je vedno delati z obema rokama hkrati.

  • Plošča za vaje bilateralne koordinacije – kvadrat

    21.99

    Tehniko Braingym je leta 1969 izumil znanstvenik Paul Dennison. To je gimnastika za možgane.  Namen programa je v celoti aktivirati možgane za učenje z uporabo gibanja. Tehnika se je razvijala še naprej in vodila do pripomočkov za bilateralizacijo, torej povezovanje leve in desnih strani možganov ter spodbujanje razvoja čim več nastanka novih sinaps v možganih. Tako kot Ležeča osmica imajo tudi te plošče pozitiven učinek na lateralizacijo gibanja (prečkanje osrednje črte telesa, ki omogoča boljše povezave med levo in desno stranjo možganov) in pozitivno vplivajo na razvoj:

    fine motorike,

    pisanja in njegovih veščin,

    povečanja in izboljšanja koncentracije in pozornosti.

    V  času, ko ni veliko časa za naravno zaporedje razvoja otrok in se v vseh stvareh hiti, te plošče pomagajo tudi otrokom, ki so preskočili določene faze razvoja (npr. plazenje) in se posledice  kasneje (najpogosteje v šolskem obdobju) odražajo s pomanjkanjem pozornosti in nezmožnosti, da se otrok osredotoča na določene naloge.

    Dvostranske tablice nimajo omejitve staranja in se lahko uporabljajo v predšolskem obdobju, kot pomoč v šolskem obdobju, pa tudi za odrasle, kadar se počutijo preobremenjene, živčne in utrujene od vsakodnevnih obveznosti.

    KAKO UPORABLJATI?

    Postavite ploščo pred vas na mizo, postavite roke na končni točki na obeh straneh. Levo vodilo primite z levo in desno vodilo z desno roko. Vodila vodite z obema rokama hkrati do zadnje točke in nazaj.

    Po tem korak lahko vajo otežite s prečkanjem rok tako, da z levo vodite desno vodilo in obratno. Da stvar še bolj otežite opravljajte naloge z zaprtimi očmi.

    Cilj je vedno delati z obema rokama hkrati.

  • Plošče za razvoj bilateralne koordinacije – komplet

    99.99

    Tehniko Braingym je leta 1969 izumil znanstvenik Paul Dennison. To je gimnastika za možgane.  Namen programa je v celoti aktivirati možgane za učenje z uporabo gibanja. Tehnika se je razvijala še naprej in vodila do pripomočkov za bilateralizacijo, torej povezovanje leve in desnih strani možganov ter spodbujanje razvoja čim več nastanka novih sinaps v možganih. Tako kot Ležeča osmica imajo tudi te plošče pozitiven učinek na lateralizacijo gibanja (prečkanje osrednje črte telesa, ki omogoča boljše povezave med levo in desno stranjo možganov) in pozitivno vplivajo na razvoj:

    fine motorike,

    pisanja in njegovih veščin,

    povečanja in izboljšanja koncentracije in pozornosti.

    V  času, ko ni veliko časa za naravno zaporedje razvoja otrok in se v vseh stvareh hiti, te plošče pomagajo tudi otrokom, ki so preskočili določene faze razvoja (npr. plazenje) in se posledice  kasneje (najpogosteje v šolskem obdobju) odražajo v  s pomanjkanjem pozornosti in nezmožnosti, da se otrok osredotoča na določene naloge.

    Dvostranske tablice nimajo omejitve staranja in se lahko uporabljajo v predšolskem obdobju, kot pomoč v šolskem obdobju, pa tudi za odrasle, kadar se počutijo preobremenjene, živčne in utrujene od vsakodnevnih obveznosti.

    KAKO UPORABLJATI?

    Postavite ploščo pred vas na mizo, postavite roke na končni točki na obeh straneh. Levo vodilo primite z levo in desno vodilo z desno roko. Vodila vodite z obema rokama hkrati do zadnje točke in nazaj.

    Po tem korak lahko vajo otežite s prečkanjem rok tako, da z levo vodite desno vodilo in obratno. Da stvar še bolj otežite opravljajte naloge z zaprtimi očmi.

    Cilj je vedno delati z obema rokama hkrati.

    V kompletu:

    tabla krog

    srce

    kvadrat

    možgani

    labirint

     

Izberi v katalogu proizvajalca Linit design in naroči.

X